مدیرکل تعاون و کار هرمزگان در دیدار با فرمانده ناحیه سپاه بندرعباس:

استفاده از ظرفیت سپاه برای کمک به ایجاد اشتغال و کارآفرینی

۱۴۰۰/۰۱/۲۳ - ۰۸:۵۶:۱۰
کد خبر: ۱۱۶۳۶۶۳
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، بر استفاده از ظرفیت مهم سپاه در رونق دهی به کسب و کار و ایجاد اشتغال در استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، هادی ابراهیمی در دیدار با فرمانده ناحیه سپاه بندرعباس افزود: توسعه مشاغل کوچک و خرد با نگاه زنجیره ارزش و متناسب با پتانسیل های استان با رویکرد کارآفرینی می تواند بخشی از مشکلات بیکاری استان را مرتفع کند.

وی با اشاره به ضرورت توسعه کسب و کارهای اینترنتی و اقتصاد دیجیتال اظهارداشت: در این راستا اداره کل با همکاری صندوق کارآفرینی امید به کسب و کارها و طرحهای نوآور و خلاق متناسب با پتانسیلهای و نیازهای استان تسهیلات کم بهره پرداخت می کند.

ابراهیمی ادامه داد: صاحبان ایده، کارآفرینان و متقاضیان دریافت تسهیلات برای راه اندازی یا توسعه کسب و کار که دارای طرحهای نوآور مبتنی بر فناوری های جدید هستند می توانند به سایت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان مراجعه و نسبت به دریافت و تکمیل فرم های مربوطه اقدام کنند.

وی اظهار امیدواری کرد: با اجرای این طرح بتوان از طریق حمایت بسیج سپاه و این اداره کل، چندین کسب و کار  جدید خرد و کوچک را تا پایان سال راه اندازی کرد.

فرمانده  ناحیه سپاه بندرعباس گفت: متاسفانه برخی اشتغال را به معنای پشت میزنشینی و شغل اداری تعبیر می کنند که این دیدگاه نسبت به کار باید تغییر کند.

سرهنگ پاسدار حمید ماندگاری افزود: بسیج سپاه آمادگی و ظرفیت کمک برای ایجاد اشتغال دارد و در راستای اشتغال‌زایی و کار آفرینی برنامه های مختلفی از جمله تشکیل کارگروه سازندگی، تشکیل جلسات با بنگاههای اقتصادی و تکمیل شناسنامه اشتغال محلات را دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز