پایان تایید صلاحیت‌ داوطلبان شورای شهر‌ها در هرمزگان

۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۱۱:۳۳:۴۴
کد خبر: ۱۱۸۰۰۹۰
پایان تایید صلاحیت‌ داوطلبان شورای شهر‌ها در هرمزگان
رئیس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: بررسی صلاحیت‌ها داوطلبان رد شده شورا‌های شهر در هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی هرمزگان پایان یافت

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،علی رئوفی رئیس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: داوطلبانی که صلاحیت شان دراین مرحله تایید نشده است می‌توانند به هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شورا‌های کشور دوباره شکایت کنند.

 

علی رئوفی افزود: از مجموع ۱۴۸ نفری که به نتیجه صلاحیتشان اعتراض کرده بودند صلاحیت ۲۷ نفر تایید شد .

 

او گفت: در هرمزگان ۹۱۷ نفر برای حضور در انتخابات شورای اسلامی شهر‌ها نام نویسی کردند که از این شمار ۹۸ نفر انصراف داده اند و در نهایت ۶۹۲ نفر تایید شدند.

 

رئیس ستاد انتخابات هرمزگان مهلت بررسی و تایید صلاحیت داوطلبان انتخابات شورای اسلامی روستا‌ها را از سوی هیات‌های نظارت بخش‌ها و شهرستان ها، ۳۱ اردیبهشت اعلام کرد و گفت: رد صلاحیت شدگان نیز برای اعتراض و بررسی دوباره پرونده، چهار روز مهلت دارند تا اعتراضان را در فرمانداری ها ثبت کنند.

 

علی رئوفی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در خصوص بررسی صلاحیت داوطلبان شورای اسلامی روستا‌های استان نیز افزود: در مجموع ۸ هزار و ۳۰۶ نفر نام نویسی کردند که ۸ هزار و ۱۳۲ نفر از سوی هیات‌های اجرایی تایید و ۱۳۸ نفر هم رد صلاحیت شده اند.

 

رئوفی افزود: همه فرآیندهای برگزاری و اخذ رای انتخابات شورای اسلامی شهر بندرعباس کاملا الکترونیک است و برای این کار ۶۲۷ صندوق الکترونیک اخذ آرا پیش بینی شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز