رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان:

انتخابات متعلق به همه مردم است/مشارکت گسترده در انتخابات بر اقتدار ایران اسلامی می‌افزاید

۱۴۰۰/۰۲/۳۰ - ۱۱:۳۶:۲۲
کد خبر: ۱۱۸۱۵۰۴
انتخابات متعلق به همه مردم است/مشارکت گسترده در انتخابات بر اقتدار ایران اسلامی می‌افزاید
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: انتخابات متعلق به همه مردم است و ضروری است همه برای برگزاری هرچه بهتر این مهم مشارکت کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،علی رئوفی در جلسه مشترک ستاد انتخابات شهرستان های حاجی‌آباد و بندرخمیر که به میزبانی فرمانداری حاجی‌آباد و با حضور مدیران کل امور سیاسی، امنیتی و اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان برگزار شد، عنوان کرد: شهرستان حاجی آباد یکی از مهمترین شهرستان های استان با توجه به قرار گیری در مسیر ترانزیت کالا به سراسر کشور است.

 

وی در همین خصوص افزود: پتانسیل های کشاورزی و معدنی شهرستان حاجی آباد در کنار قرار گرفتن در مسیر ترانزیت کالا اهمیت اقتصادی آن را دو چندان کرده است.

 

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، خاطرنشان کرد: برگزاری شایسته و قانونمند انتخابات مهمترین رسالت وزارت کشور است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، افزود: انتخابات متعلق به همه مردم است و ضروری است همه برای برگزاری هرچه بهتر این مهم مشارکت کنند.

 

رئوفی تصریح کرد: دشمنان با همه توان خود اعم از تحریم، فشار اقتصادی و هجمه های رسانه ای برای دلسرد کردن مردم جهت عدم مشارکت در انتخابات تلاش می کنند اما ان شاءالله با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در انتخابات، کلیه برنامه ریزی های آنها در این زمینه خنثی می شود و دشمنان به اهداف شوم خود دست پیدا نخواهند کرد و ایران اسلامی با اقتدار و صلابت هرچه بیشتر در عرصه بین المللی حضور پیدا خواهد کرد.

 

وی گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون مردم برای حفاظت از آرمان ها در صحنه بوده اند و در ۲۸ خرداد نیز با حضور گسترده خود برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت خواهند کرد و بر اقتدار آن خواهند افزود.

 

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان، تصریح کرد: مجریان برگزاری انتخابات رعایت اصل بی طرفی و رعایت انصاف در امر برگزاری انتخابات را سرلوحه خود قرار دهند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان و هیأت همراه در بدو ورود به شهرستان حاجی آباد با حضور در گلزار شهدای این شهرستان به مقام شامخ شهدا ادای احترام نمودند.

نظر شما