به عنوان دومین اتاق کشور؛

پذیرش نهایی اتاق بازرگانی بندرعباس در زنجیره بین المللی اعتبار بخشی گواهی مبدا توسط icc پاریس

۱۴۰۰/۰۳/۰۱ - ۰۸:۲۵:۴۸
کد خبر: ۱۱۸۲۰۱۴
پذیرش نهایی اتاق بازرگانی بندرعباس در زنجیره بین المللی اعتبار بخشی گواهی مبدا توسط icc پاریس
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس از پذیرش نهایی اتاق بازرگانی بندرعباس در زنجیره بین المللی اعتبار بخشی گواهی مبدا توسط icc پاریس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمدرضا صفا در این رابطه اظهار داشت: با پیگیری ها و اقدامات صورت گرفته توسط اتاق بازرگانی بندرعباس، این اتاق می تواند در زنجیره بین المللی اعتبار بخش گواهی مبدا مبادلات تجاری فرامرزی خود را انجام دهد، شناخته می شود.

 

وی بیان داشت: اتاق بازرگانی بندرعباس دومین اتاق بازرگانی در کشور است که به این زنجیره متصل و از این پس گواهی بین المللی صادر می نماید که دارای اعتباری جهانی است.

 

صفا ادامه داد: این دستاورد بزرگ به همت پیگیری ها و تلاش های بی وقفه امور بین الملل اتاق و حمایت های کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین المللی محقق شده است.

 

وی افزود: فعالیت های اتاق بازرگانی بندرعباس در بخش بین المللی و همچنین دستیابی به بازارهای هدف همچنان با قدرت دنبال می شود و بدون شک اولویت نخست ما در این برهه تقویت جایگاه محصولات استان در بازارهای هدف است.

 

این مسوول بیان داشت: اتاق بازرگانی بندرعباس به عنوان دومین اتاق بازرگانی کشور با برخی از سایر اتاق های بازرگانی از کشورهای ایرلند و نیوزلند و همچنین اتاق لس آنجلس از جمله جدیدترین اعضای زنجیره بین المللی اعتبار بخشی گواهی مبدا محسوب می شوند و از نشان و علامت گواهی مبدا معتبر بین المللی بهره مند خواهند شد که این نشان تصدیق شده، به بانک ها، جوامع کسب وکار، ادارات گمرک و تجار این اطمینان را می دهد که گواهی مبدا اتاق بندرعباس مطابق با دقیق ترین و به روزترین معیارها و همچنین معتبرترین استانداردهای مربوطه صادر شده است.

 

یادآور می شود پذیرش نهایی اتاق بازرگانی بندرعباس در زنجیره بین المللی اعتبار بخشی گواهی مبدا توسط icc در تاریخ 18 و 19 ماه می 2021 (29 و 30 اردیبهشت 1400) و با حضور 47 کارشناس حوزه گواهی مبدا صورت پذیرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز