معاون سیاسی و امنتیتی استانداری هرمزگان :

رسانه‌ها به انتخاب آگاهانه مردم در انتخابات کمک کنند

۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۱۰:۲۶:۰۵
کد خبر: ۱۱۸۴۲۷۳
رسانه‌ها به انتخاب آگاهانه مردم در انتخابات کمک کنند
معاون سیاسی، امنیتی و استانداری هرمزگان گفت: رسانه‌ها با برگزاری نشست‌های خبری با احزاب، گروه‌ها و اقشارتاثیرگذار استان به انتخاب آگاهانه مردم در انتخابات کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ علی رئوفی در نشست شورای اطلاع رسانی هرمزگان افزود : همه تربیون‌های رسمی بویژه رسانه‌ها در این برهه زمانی از کشور لازم است که در کنار مسوولان و مردم باشند و با انعکاس رخدادهای خبری انتخابات و ایجاد شور انتخاباتی به انتخابات باشکوه و پرشور پیش روی کمک کنند.

وی ادامه داد : ما به عنوان مجریان برگزاری انتخابات وظیفه داریم انتخابات را پرشکوه و با حضور حداکثری مردم برگزار کنیم و معتقدیم مرذم بزرگوار کشورمان در طول ۴۳ ساله انقلاب در سرایطی که شرایطی که جنگ و تحریم داشته ایم اما پای انقلاب ایستاده اند و دست رد به دشمنان زده اند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ در سراسر کشور  در هرمزگان برگزار می‌شود و شرکت در آن حق هر شهروند ایرانی است.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر در ۴۵ شهر هرمزگان برای کسب ۲۳۱ کرسی اصلی برگزار می‌شود که ۴۳شهر هیات پنج نفره، یک شهر (میناب) هیات هفت نفره و یک شهر (بندرعباس) نیز هیات ۱۱نفره است.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستاها نیز در هزار و ۳۲۱ روستای هرمزگان برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز