اخلاقی خبر داد :

اجرای طرح کشیک شبانه تاکسیرانان در سطح شهر/ نظارت بازرسان ناوگان حمل و نقل عمومی افزایش می یابد

۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۸:۳۰:۴۹
کد خبر: ۱۱۸۵۹۱۶
اجرای طرح کشیک شبانه تاکسیرانان در سطح شهر/ نظارت بازرسان ناوگان حمل و نقل عمومی افزایش می یابد
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس از اجرای طرح کشیک شبانه تاکسیرانان در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ حسین اخلاقی در این ارتباط اظهار کرد : در راستای خدمات رسانی بهتر و مطلوب تر به شهروندان ، تمهیدات لازم به منظور کشیک شبانه تاکسیرانان در دستورکار سازمان قرار گرفته است.

این مقام مسئول با اشاره به وضعیت محدودیت ها و ممنوعیت تردد برای شهروندان در سطح شهر در راستای اجرایی کردن مصوبات ستاد شهرستانی و استانی کرونا ، گفت : تاکسیرانان در خطوط تاکسی از روز سه شنبه مورخ چهارم خردادماه به صورت شبانه از ساعت هشت الی ۱۱ شب در راستای سرویس دهی به شهروندان در سطح شهر فعالیت دارند.

اخلاقی در ادامه عنوان کرد : با هماهنگی‌های صورت گرفته، تاکنون ۸۰ تاکسی  به صورت کشیک شبانه در خطوط مختلف فعالیت دارند.

وی بیان کرد : ۲۵ دستگاه تاکسی خط هوایی ، ۱۳ دستگاه تاکسی خط کوی ملت ، ۱۱ دستگاه تاکسی خط ششصد دستگاه ، ۱۰ دستگاه تاکسی خط رجایی ،۱۰ دستگاه تاکسی خط باهنر و ۱۱ دستگاه تاکسی در خط بلوار امام حسین فعالیت خواهند داشت.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بارومسافر شهرداری بندرعباس تصریح کرد: اکیپ های بازرسی سازمان نیز به منظور نظارت بر نحوه فعالیت ناوگان تاکسی، شناسایی نقاط دارای ازدحام مسافر و روان سازی ترافیک،نظارت بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی  و همچنین کنترل آرم و علائم رانندگان فعال در سطح شهر فعالیت دارند.

اخلاقی در خاتمه خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند هر گونه پیشنهاد و انتقاد خود را در خصوص ناوگان حمل ونقل عمومی به سامانه پیامکی سازمان به شماره ۳۰۰۰۷۶۱۷۶۱ جهت پیگیری مراتب را گزارش نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز