معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان خبر داد:

۲۸ پرونده برای متخلفان بازار سیمان در هرمزگان

۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۱۰:۱۴:۵۸
کد خبر: ۱۱۹۲۴۱۷
۲۸ پرونده برای متخلفان بازار سیمان در هرمزگان
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان گفت: در2 ماهه گذشته 28 پرونده تخلف برای متخلفان عرضه سیمان در استان تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، عبدالرضا پیروی منش با تاکید بر تداوم نظارت بر توزیع سیمان در استان ، بیان کرد : برای واحدهایی که تخلف‌هایی مانند گران‌فروشی یا عرضه خارج از شبکه داشته‌اند ، 28 پرونده تخلف توسط بازرسان این سازمان تشکیل شده است.

وی اظهار داشت : بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار و اعلام سازمان حمایت، با توجه به اینکه سیمان در فهرست کالاهای اولویت‌دار بازرسی قرار گرفته بازرسی مستمر از این واحدها در استان بعمل می آید.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان افزود: 512 مورد بازرسی در 2 ماهه گذشته از واحدهای عرضه و توزیع سیمان در استان بعمل آمده که این بازرسی ها منجر به تشکیل 28 پرونده تخلف شده است.

وی عنوان کرد: پرونده های تشکیل شده شامل 34 بند تخلف به ارزش ریالی بیش از 15 میلیارد ریال جهت صدور رای نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

پیروی منش در پایان گفت: ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با شماره تلفن گویای ۱۲۴ آماده دریافت هرگونه نظر، پیشنهاد، انتقاد و شکایت‌های مردمی از واحد‌های صنفی متخلف است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز