توسط واحد سلامت محیط مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس صورت گرفت :

تعطیلی ۵۱ واحد صنفی متخلف بهداشتی در شهرستان بندرعباس

۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۰۸:۴۵:۴۳
کد خبر: ۱۱۹۲۸۸۱
تعطیلی ۵۱ واحد صنفی متخلف بهداشتی در شهرستان بندرعباس
مسئول سلامت محیط مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس گفت : در راستای تشدید بازرسی ها ، تعداد هزار و ۶۵۶ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی توسط ۲۳ تیم بازرسی حضور فعال بر وضعیت بهداشتی و اجرای پروتکل های بهداشتی اصناف سطح شهرستان انجام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ مهندس محمد رضا زارعی با تاکید بر توجه به اهمیت سلامت مردم ، افزود : طی هفته گذشته با بازرسی های انجام شده از اماکن و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی ، تعداد ۲۲۹ مورد منجر به صدور اخطاریه و ۵۱ مورد متخلف با هماهنگی قضائی پلمپ شد.

وی با بیان اینکه بازرسین سلامت محیط این مرکز بر تعداد 34 حوزه امتحانی (23حوزه پایه هفتم و 11حوزه پایه دهم) تیزهوشان شهرستان بندرعباس ؛ قبل ، حین و بعد از برگزاری امتحان نظارت داشتند عنوان کرد : در این مدت بر اجرای پروتکل های بهداشتی نیز نظارت مستمر صورت گرفت.

مهندس زارعی خاطر نشان کرد : همواره تمام سعی و تلاش خود را برای حفظ سلامت جامعه به کار گرفته ایم و امیدواریم همشهریان عزیز نیز ما را در این راستا یاری و موارد تخلف را از طریق شماره تلفن ۱۹۰ و ۳۱۱۸ سامانه پاسخگویی شکایت های بهداشتی وزارت بهداشت اطلاع داده تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز