برگزار شد :

نخستین کمیته تخصصی ذیل ستاد ساماندهی امور جوانان برگزار شد

۱۴۰۰/۰۴/۰۵ - ۰۸:۱۲:۳۰
کد خبر: ۱۱۹۸۱۳۶
نخستین کمیته تخصصی ذیل ستاد ساماندهی امور جوانان برگزار شد
نخستین جلسه کمیته تخصصی ذیل ستاد ساماندهی امور جوانان به دستور کار اوقات فراغت در اداره کل ورزش و جوانان با حضور دستگاه های عضو به ریاست معاون امور جوانان اداره کل تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، در اولین جلسه کمیته تخصصی ستاد ساماندهی امور جوانان ، عامری معاون امور جوانان گفت ؛ اوقات فراغت پدیده‌ای است که با برنامه ریزی صحیح می تواند مناسبت ترین بستر برای رشد و شکوفایی استعداد های جوانان به شمار آید.

مجتبی عامری سیاهوئی در این جلسه افزود ؛ استفاده‌ی فعال و مفید از اوقات فراغت باعث افزایش انرژی، خلاقیت، اشتیاق و احساس مفید بودن می‌شود و به شما برای دور کردن حس ناخوشایند و آزاردهنده‌ی بی‌کاری و بی‌فایده بودن از خود کمک می‌کند. استعدادهای نهفته خود را کشف کنید و تجربه‌های مختلف به دست آورید.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان بیان داشت ؛در سال جاری با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و شرایط خاص ایجاد شده ناشی از آن ، اجرای برنامه ها جمعی و گروهی مانند سال گذشته نخواهیم داشت لیکن بهره بردن از ظرفیتهای فضای مجازی و امکان گذران فراغت بر بستر فضای مجازی در دستور کار قرار گرفته است.

وی در ادامه گفت ؛ برگزاری مسابقات مجازی (کتابخوانی به همراه کتب برتر ، فیلم ، عکس ، نقاشی ، کاریکاتور و...)، برگزاری نمایشگاه مجازی آثار و دستاوردهای جوانان ، راه اندازی پویش های مردمی در حمایت از اقشار آسیب‌ دیده از بحران در فضای مجازی ، برگزاری تورهای گردشگری مجازی ، معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و جاذبه های هویت آفرین استان در فضای مجازی ، برگزاری دوره های و کارگاه های مجازی آموزش اشتغال و کار آفرینی ، برگزاری جلسات مجازی گفتگو و پرسش جوانان با مسئولین، برنامه مناسبتی فراغتی چون دهه ولایت و... از جمله مواردیست که بتوانیم در کنار همدیگر برای جوانان استان انجام گردد.

در پایان حاضرین در جلسه نکته و نظرات خود را بیان نمودند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز