دبیر موسسه مردم نهاد متفکران عصر امروز خبر داد :

آموزش اقتصادی بامفهوم کسب وکار اجتماعی برای تسهیلگران حاشیه نشین

۱۴۰۰/۰۴/۰۷ - ۰۹:۴۸:۵۲
کد خبر: ۱۱۹۹۲۱۸
آموزش اقتصادی بامفهوم کسب وکار اجتماعی برای تسهیلگران حاشیه نشین
پیرو اجرای فاز دوم طرح توانمندسازی بانوان ، کارگاه آموزش اقتصادی با مفهوم کسب وکارهای اجتماعی برای تسهیلگران حاشیه نشین برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، زینب غریبی گفت : پیرو اجرای فاز دوم طرح توانمندسازی بانوان هرمزگان ، به همت موسسه متفکران عصر امروز به عنوان مجری طرح و با مشارکت کمیسیون کارآفرینی و کسب و کار های اجتماعی مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان ، کارگاه آموزش اقتصادی با مفاهیم کسب وکارهای اجتماعی برای تسهیلگران مناطق حاشیه نشین در بندرعباس برگزارشد.

غریبی مدیر اجرایی طرح توانمندسازی بانوان ، رویکرد طرح را ایجاد و توسعه کسب و کار خُرد دانست و بیان کرد : تشکیل گروه های همیار اجتماعی از اقدامات موثر این طرح جهت بهرمندی از تسهیلات بدون بهره است که مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری ، خانم یگانه نیز زیر ساخت های بنیادین آن را باتعاملات سازنده با بانک رسالت فراهم کرده است.

غریبی گفت : ایمان شهریاری ، مدرس دوره های اقتصادی و دانشجوی دکترای مدیریت کسب که در این کارگاه های آموزشی با ماهمراه است نیز از تدوین برنامه های عملیاتی برای اجرایی کردن توسعه مشاغل خانگی در این دوره های آموزشی سخن گفت.

وی در انتها بیان کرد : این کارگاه ها در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان با رعایت پروتکل های بهداشتی برای بانوان تسهیلگر برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز