دکتر همتی در شورای معادن استان:

فرآیند مزایده ملی معادن در هرمزگان دقیقا طبق چارچوب ها و قوانین انجام شده است

۱۴۰۰/۰۴/۲۷ - ۰۸:۲۲:۰۶
کد خبر: ۱۲۰۸۲۲۲
فرآیند مزایده ملی معادن در هرمزگان دقیقا طبق چارچوب ها و قوانین انجام شده است
استاندار هرمزگان با اشاره به ارائه گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت ، دستگاه های نظارتی و بخش خصوصی ، گفت : در استان هرمزگان فرآیند مزایده ملی معادن دقیقا طبق چارچوب ها و قوانین انجام شده است.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، دکتر فریدون همتی در نشست شورای معادن استان هرمزگان با بیان اینکه استان هرمزگان بخشی از فراخوان ملی مزایده معادن در سطح کشور بود ، عنوان کرد : در هرمزگان ، 216 معدن در 46 محدوده معدنی و 170 محدوده اکتشافی در این مزایده قرار داشت.
 
وی ادامه داد : برای این مزایده در هرمزگان 178 نفر متقاضی داشتیم که برای 70 محدوده معدنی و اکتشافی پیشنهاد ارائه کردند و دو سوم دیگر محدوده ها فاقد متقاضی و پیشنهاد بودند.
 
استاندار هرمزگان افزود: در سطح ملی بنا به دلایلی برگزاری این مزایده فعلا متوقف شده است.
 
همتی با اشاره به ارائه گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت، دستگاه های نظارتی و بخش خصوصی در این نشست، تصریح کرد: در استان هرمزگان فرآیند این مزایده ملی دقیقا طبق چارچوب ها و قوانین انجام شده است.
 
وی گفت: مکاتبه ای با ریاست محترم قوه قضائیه خواهیم داشت و تلاش می کنیم در سطح ملی و استانی، اشکالات این امر رفع شود.
 
استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: این کار بزرگ در سطح ملی فعلا متوقف شده است اما امیدواریم با تعامل قوه قضائیه و وزارت صنعت، معدن و تجارت، این مزایده در راستای رونق تولید و ایجاد اشتغال برگزار شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز