مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان :

برگزاری اولین انتخابات آنلاین تشکلات کارگری هرمزگان

۱۴۰۰/۰۵/۲۵ - ۰۷:۵۳:۲۲
کد خبر: ۱۲۲۰۷۰۱
برگزاری اولین انتخابات آنلاین تشکلات کارگری هرمزگان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان از برگزاری اولین انتخابات مجازی هیات مدیره و بازرسان انجمن صنفی کارگری مدیران کنترل کیفیت صنایع در هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ، هادی ابراهیمی با اعلام این خبر گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا وعدم امکان برگزاری مجامع عمومی تشکلات کارگری وکارفرمایی به صورت حضوری ،پس از صدور دستورالعمل وزیر محترم تعاون کار ورفاه اجتماعی درتاریخ 9 مرداد سال جاری مبنی بر برگزاری انتخابات تشکل ها به صورت مجازی ،اولین مجمع مجازی استان درتاریخ 24 مرداد برگزار شد.

 

 

وی افزود: در این مجمع انتخابات انجمن صنفی کارگری مدیران کنترل کیفیت صنایع استان با اطلاع رسانی وامکان مشارکت تمامی اعضا برگزار شد و با انجام روند انتخابات اعضای هیات مدیره و بازرسان انجمن مشخص شدند..

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان از ۲۴۰ تشکل کارگری و‌کارفرمایی با بیش از ۱۰ هزار عضو در استان خبرداد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد بیش از ۷۰ درصد خدمات اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان در بستر فضای مجازی ‌و از طریق وب سایت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان به آدرس اینترنتی www.hormozgan_mcls.gov.ir در دسترس عموم مردم قرار دارد و مردم مخصوصا جامعه هدف به راحتی می توانند با مراجعه به سایت مذکور با کلیه قوانین، دستورالعمل ها، ابلاغیه ها و‌مهمتر از همه نوع خدماتی که ارائه می شود آشنا و قطعا اهتمام خاص اهالی رسانه به معرفی این درگاه اینترنتی می تواند بخش زیادی از مشکلات مردم در حوزه اشتغال، معیشت و ... را رفع نماید چرا که به عنوان مثال در بحث اشتغال؛ آنچه ضرورت جامعه امروز ایران است تغییر نگرش و فرهنگ مردم خصوصا جوانان در بحث اشتغال است که چنانچه شخصی متقاضی اشتغال باشد می تواند با مراجعه به سایت ضمن راهنمایی و مشاوره در سه فاز وارد عرصه اشتغال پایدار می شود و حتی می تواند با آموزش هایی که داده می شود خود یک کارآفرین باشد.

وی تاکید کرد به عنوان مثال رصد، پایش و آموزش متقاضیان مشاغل خانگی با مشارکت جهاد دانشگاهی و سازمان آموزشی فنی حرفه ای در حال انجام است و چنانچه فرد متقاضی مهارت لازم به دست آورد تسهیلات راه اندازی کارگاه و تولید محصول و نهایتا با ایجاد شبکه فروش به بازار فروش محصول متصل می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز