مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان خبر داد :

اهدای هزار دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند هرمزگانی در قالب طرح نذر امام سجاد (ع)

۱۴۰۰/۰۶/۰۴ - ۰۹:۰۷:۳۴
کد خبر: ۱۲۲۴۹۱۸
اهدای هزار دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند هرمزگانی در قالب طرح نذر امام سجاد (ع)
مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از همکاری کمیته امداد با مرکز نیکوکاری امام سجاد(ع) در جهت تامین هزار دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند هرمزگانی در قالب طرح نذر امام سجاد(ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ جلیل تراهی در نشست مجازی « دستگیری از نیازمندان در سیره امام سجاد(ع) » از سلسله وبینارهای یازدهمین کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) که با حضور مجازی مدیران مراکز نیکوکاری هرمزگان برگزار شد ، به ارایه مباحث و اقدامات این مجموعه با موضوع نذر امام سجاد(ع) و تامین دستگاه تبلت برای دانش آموزان نیازمند در سال تحصیلی جدید، پرداخت.

وی با اشاره به برنامه‌های کمیته امداد خمینی(ره) ذیل کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) و تأسی از سیره آن حضرت در حمایت از اقشار کم‌ برخوردار گفت : در این راستا تلاش میکنیم هزار دستگاه تبلت به ارزش هر دستگاه چهار میلیون و 500 هزار تومان تامین و در قالب طرح نذر امام سجاد(ع) به دانش‌آموزان نیازمند هرمزگانی اهدا شود.

وی با بیان اینکه امسال به مدد حضرت سیدالساجدین(ع) به دنبال آن هستیم که با موضوع دستگیری از نیازمندان و با تأسی از سیره امام سجاد(ع) در این عرصه وارد میدان شویم ، گفت : به گونه ای برنامه‌ریزی می کنیم که از ابتدای مهر ماه و همزمان با بازگشایی مدارس بخش عمده ای از تبلت ها تامین شده و میان دانش‌آموزان توزیع شود.

احمد آخوندی ، مدیرعامل مرکز نیکوکاری امام سجاد(ع) نیز به فرازی از سخنان گهربار امام زین‌العابدین(ع) اشاره کرد و گفت: آن حضرت می فرماید: « مَنِ اشْتاقَ إلى الْجَنَّهِ سارَعَ إلى الْحَسَناتِ...» (کسى که مشتاق بهشت باشد در انجام کارهاى نیک، سرعت مى نماید)؛ با تأسی به این حدیث از امام سجاد(ع) مبادرت به تهیه تبلت برای دانش آموزان نیازمند کرده ایم. 

وی افزود: در استان هرمزگان طبق آخرین آماری که از سازمان آموزش و پرورش داشتیم، 405 هزار نفر دانش‌آموز هستند که از این میان تعداد 235 هزار نفر در مقطع ابتدایی تحصیل می کنند. بنا بر گزارش سال گذشته 12 هزار نفر از دانش آموز نیازمند در استان احتیاج به تبلت و گوشی داشتند تا بتوانند از دروس ارایه شده در فضای مجازی استفاده کنند.

آخوندی ادامه داد: با تلاش‌های انجام شده از سوی کمیته امام خمینی(ره) استان هرمزگان و بهزیستی، تعداد سه هزار دستگاه تبلت آماده شد، بنابراین اکنون هشت هزار نفر دانش آموز هستند که 85 درصد از آنها در شرق استان هرمزگان زندگی می کنند و عموما در رودان، بشاگرد، جاسک و .... هستند و بقیه بین حوزه های بندرعباس، حوزه غرب و برخی دیگر از جزایر زندگی می کنند که امیدواریم شرایط برای تهیه تبلت از سوی خیرین و سایر فراهم شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز