استاندار هرمزگان در بازدید سرزده از مجتمع بنکدارن بندرعباس:

عملیات اجرایی فاز دوم مجتمع بنکداران به زودی آغاز می شود

۱۴۰۰/۰۶/۱۵ - ۰۰:۲۹:۳۲
کد خبر: ۱۲۲۹۶۱۱
عملیات اجرایی فاز دوم مجتمع بنکداران به زودی آغاز می شود
استاندار هرمزگان با بیان اینکه فاز دوم مجتمع بنکداران به زودی آغاز می شود گفت: فاز اول آن با ۱۹۳ غرفه با بهترین کیفیت آماده افتتاح است.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان،  فریدون همتی  در حاشیه بازدید سرزده از مجتمع بنکداران بندرعباس واقع در بلوار راه آهن یادآور شد:این مجتمع در زمینی به ابعاد ۱۷ هکتار احداث شده که در فاز اول آن با احداث ۱۹۳ غرفه ۲۰۰،۴۰۰ و۵۰۰ متری با زیربنای ۷۵ هزار متر مربع آماده افتتاح است. وی افزود: این پروژه با سرمایه گذاری اولیه ۸۰ میلیارد تومانی از آورده اعضا ساخته شده است. استاندار هرمزگان بیان کرد: این پروژه بعنوان یک بارانداز بسیار قوی در تامین ارزاق عمومی، استان هرمزگان نقش آفرینی خواهد کرد.

وی افزود: مهرماه سال جاری عملیات احداث فاز دوم به ابعاد تقریبی ۱۰ هزار متر مربع شامل اقامتی،خدماتی، رفاهی، تجاری، هایپرمارکت، مسجد، آغازخواهد شد.

مدیر عامل شرکت تعاونی بنکداران استان هرمزگان نیز  عنوان کرد : تاکنون با همکاری و تعامل خوب  استانداری، فرمانداری و اعضای تعاونی تعداد ۱۸۰ غرفه فعال شده و ۱۸۰ نفر عمده فروش و تعدادی شرکتهای پخش از مرکز شهر که دربافت فرسوده، سنتی وقدیمی شهر مستقر بودند و این مجموعه باعث ترافیک شدید در سطح شهر ایجاد میکردند به مجتمع بنکداران انتقال یافتند.

عبدالمحمد حزنی،  افزود: در حال حاضر برای ۶۰۰۰ نفر به صورت مستقیم و برای ۱۲۰۰۰ نفر غیر مستقیم اشتغال ایجادکرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز