معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اعلام کرد :

خانم های باردار بالای ۱۲ هفته جهت واکسیناسیون اقدام نمایند

۱۴۰۰/۰۶/۳۰ - ۰۸:۱۳:۴۰
کد خبر: ۱۲۳۶۳۳۱
خانم های باردار بالای ۱۲ هفته جهت واکسیناسیون اقدام نمایند
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این خصوص گفت : تمامی خانم های بارداری که بیش از ۱۸ سال سن دارند و بالای هفته ۱۲ بارداری می باشند هر چه سریعتر جهت انجام واکسیناسیون اقدام نمایند.

محمود حسین پور با اشاره به اینکه نیازی به ثبت نام زنان باردار در سامانه واکسیناسیون نمی باشد گفت : ولیکن شرط لازم برای واکسیناسیون زنان باردار داشتن حداقل یک بار مراقبت قبل از تزریق واکسن می باشد که برای دریافت این مراقبت لازم است  به مرکز بهداشتی محل سکونت  خود به صورت حضوری مراجعه نموده و پس از دریافت مراقبتهای مرتبط با بارداری با در دست داشتن معرفی نامه مرکز بهداشت جهت واکسیناسیون اقدام نمایند.

وی افزود : خانم های باردار پس از دریافت معرفی نامه مرکز بهداشت نیازی به ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir ندارند و بدون نوبت به هر کدام از مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه نموده واکسن سینوفارم دریافت کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن اشاره به نقش و اهمیت واکسیناسیون در کاهش موارد ابتلا و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید گفت : زنان باردار به جهت حفظ سلامت خود و فرزندشان هرچه سریعتر جهت واکسیناسیون اقدام نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز