خدمات ویژه ایثارگران دقیق اطلاع‌ رسانی شوند

۱۴۰۰/۰۹/۰۷ - ۱۱:۵۲:۴۸
کد خبر: ۱۲۶۷۰۵۲
خدمات ویژه ایثارگران دقیق اطلاع‌ رسانی شوند
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: خدمات ویژه خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان باید دقیق و به‌موقع اطلاع‌رسانی شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عطا ناوکی در نشست با غلامرضا باقرزاده معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان، مریم دژاگه رئیس اداره تسهیلات بنیاد این استان و کارکنان حوزه تسهیلات شهرستان‌های تابعه، ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره شهدا گفت: خدمات بسیار خوبی را در حوزه‌های مختلف می‌توان با همکاری، تلاش، همدلی و هم‌فکری یکدیگر به ایثارگران ارائه داد، که نیاز است در بین جامعه هدف اطلاع‌رسانی شوند.

ناوکی با اشاره به اقدامات حوزه‌های این نهاد، گفت: باید تلاش کنیم اطلاعات دقیقی از خدماتی که در قالب بیمه عمر، حادثه، حوادث غیرمترقبه، شخص ثالث و بدنه وسایل نقلیه با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران ارائه می‌شوند در اختیار جامعه هدف قرار بگیرد.

وی ضمن بیان اینکه خدمات ویژه خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان باید دقیق و به موقع اطلاع‌رسانی شوند، تاکید کرد: در پی زلزله اخیر، همواره تلاش کنید ایثارگران آسیب دیده را شناسایی و در راستای جبران خسارت آنان با بیمه دی هماهنگی لازم را انجام دهید.

در پایان  این نشست، معاون تعاون و امور اجتماعی و رئیس اداره تسهیلات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان، نحوه اجرای بخشنامه‌ها و قوانین خدمات‌رسانی به جامعه ایثارگری را تشریح کردند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز