ماشین آلات راهداری باید فورا" در میناب مستقر شوند

۱۴۰۰/۱۰/۱۵ - ۱۱:۳۲:۳۰
کد خبر: ۱۲۸۲۷۱۶
ماشین آلات راهداری باید فورا در میناب مستقر شوند
استاندار هرمزگان گفت: گروه های ارزیابی خسارت در بخش های مختلف از جمله کشاورزی، آب، برق، راه و منازل آسیب دیده سریعا" به مناطق سیل زده اعزام شوند و برآورد خسارت صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، مهدی دوستی در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان میناب با تاکید بر ضرورت خدمات رسانی به محلات و مناطق آسیب دیده از سیل، اظهار کرد: با توجه به فروکش کردن سیلاب ها و قطع بارندگی در استان، دستگاه های اجرایی به منظور برآورد دقیق خسارت در حوزه آب، برق، راه، کشاورزی و برآورد خسارت وارده به منازل مردم مناطق مختلف باید سریعا" گروه های ارزیاب را به منطقه اعزام کنند.

دوستی همچنین با اشاره به قطعی آب در ۲۴ روستای بخش بندزرک و سه روستای بخش مرکزی شهرستان میناب، گفت: شرکت آب و فاضلاب استان با هماهنگی مدیریت بحران باید عملیات آبرسانی سیار به این روستاها را انجام دهد.

وی همچنین تاکید کرد: اداره کل راهداری به منظور تسریع در بهسازی و بازگشایی مسیرها، ماشین آلات راهداری و راهسازی را سریعا" به منطقه گسیل دهد و رفع نقص پل دوم میناب را در دستور کار قرار دهد.

جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان میناب به ریاست مهندس دوستی استاندار هرمزگان و با حضور حاج حسین رئیسی نماینده مردم شرق استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، ولی پور رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، سلحشور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب، فرماندهان نظامی و انتظامی و مجموعه اعضاى این ستاد در شهرستان میناب برگزار شد.

در این نشست، هر یک از اعضای این ستاد، گزارشی را در خصوص خسارات وارده ناشی از سیل و اقدامات در حال انجام تشریح کردند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز