نخستین جشنواره فیلم ١٠٥ثانیه ای گامبرون شهر برگزار می شود

۱۴۰۰/۱۱/۱۶ - ۰۷:۳۹:۲۰
کد خبر: ۱۲۹۴۴۴۲
نخستین جشنواره فیلم ١٠٥ثانیه ای گامبرون شهر برگزار می شود
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس گفت: به مناسبت ١٠٥سال فعالیت شهرداری بندرعباس با هدف تولید محتوا و استفاده از ظرفیت های فرهنگی آموزشی و اجتماعی شهروندان و هنرمندان جشنواره فیلم ١٠٥ثانیه ای در اسفند ماه سال جاری در شهر بندرعباس برگزار میشود.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، مریم پاسالار بیان کرد: این جشنواره با هدف مشارکت فیلمسازان و مردم در دو سطح حرفه ای و مردمی برگزار می شود.

پاسالار افزود: این جشنواره با مشارکت انجمن سینماگران هرمزگان و مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهردار بندرعباس در اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد و یک رویداد مهم برای مشارکت عمومی شهروندان محسوب می شود.

وی اظهار داشت: ایجاد شور و نشاط اجتماعی و بهره گیری از هنر هنرمندان و خلاقیت های مردم در راستای ایجاد یک بستر مناسب و مفید برای تولید محتوا در جهت آموزشهای فرهنگ شهروندی از اهداف این جشنواره می باشد.

پاسالار بیان داشت: به مناسبت ١٠٥سال فعالیت شهرداری بندرعباس با هدف تولید محتوا و استفاده از ظرفیت های فرهنگی آموزشی و اجتماعی شهروندان و هنرمندان جشنواره فیلم ١٠٥ثانیه ای در اسفند ماه سال جاری در شهر بندرعباس برگزار میشود و امیدواریم با همراهی سینماگران هرمزگان و شهروندان آثار ارزشمندی برای این رویداد هنری تولید و در ایام جشنواره به اکران برسد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد به زودی فراخوان این جشنواره منتشر خواهد شد و از اصحاب هنر و شهروندان دعوت میکنم در این رویداد بزرگ هنری شرکت نمایند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز