شناسایی و دستگیری باند سه نفره سارقان بعنف خودرو در هرمزگان

۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۱:۳۴:۲۳
کد خبر: ۱۳۰۰۷۷۴
شناسایی و دستگیری باند سه نفره سارقان بعنف خودرو در هرمزگان
فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با تلاش همه جانبه کارآگاهان پلیس آگاهی استان یک باند سه نفره سارقان بعنف خودرو شناسایی ودستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، سردار جعفری بیان داشت: در پی اعلام یک فقره سرقت بعنف خودرو پراید با تهدید چاقو در شهرستان بندرعباس تحت عنوان مسافر توسط سه سارق و متواری شدن  سارقان به  خارج از شهرستان بندرعباس، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

جعفری افزود: با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان پلیس آگاهی با تشکیل تیمی مجرب با انجام تحقیقات و بررسی های میدانی و بهره گیری از شیوه های پلیسی بومی بودن سارقان محرز شد و با استفاده از توان سامانه های در اختیار چهره احتمالی سارقان در اختیار عوامل گشتی قرار گرفت .

وی اظهار داشت :کاراگاهان پلیس آگاهی با گشت زنی های هدفمند در یکی از روستاهای حاشیه ای بندرعباس به فردی که در حال انجام معاوضه یکدستگاه موتورسیکلت بوده مشکوک و متهم را دستگیر کردند.

جعفری خاطر نشان کرد: با همکاری متهم دستگیر شده دو نفر دیگر از همدستان وی شناسایی و در یک اقدام عملیاتی دستگیر و در بازجوئی های فنی بعمل آمده متهمان به جرم ارتکابی سرقت بعنف خودرو و موتورسیکلت اعتراف کردند.

وی ادامه داد: هر سه نفر متهم جهت انجام تحقیقات بعدی پیرامون دیگر سرقتهای احتمالی آنان در اختیار پلیس آگاهی استان قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان این که متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند، ضمن قدردانی از همکاری شهروندان با پلیس در شناسایی و دستگیری مجرمین و برقراری و حفظ نظم و امنیت از عموم مردم فهیم استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه موارد مشکوک از طریق سامانه فوریت های پلیسی 110 اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.انتهای پیام

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز