بیش از ۸۱۰۰ هرمزگانی از آموزش های هلال احمر بهره مند شدند

۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۰۹:۲۰:۱۰
کد خبر: ۱۳۰۱۶۰۰
بیش از  ۸۱۰۰ هرمزگانی از آموزش های هلال احمر بهره مند شدند
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان از برگزاری بیش از 521 دوره آموزشی در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، مختار سلحشور با اشاره به اهمیت برگزاری دوره های آموزشی در جهت ارتقای توانمندی‌های علمی و عملیاتی نجاتگران، امدادگران و توسعه فرهنگ خودامدادی و دگرامدادی اظهار کرد:از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه 521 دوره آموزش تخصصی و همگانی با بیش از  8100 بهره ور از سوی  جمعیت هلال احمر هرمزگان برگزار شده است.

سلحشور از برگزاری 10 دوره تخصصی ویژه نجاتگران و امدادگران با حضور 234 فراگیرخبر داد و افزود:در سال جاری 169 دوره امداد و کمک‌های اولیه  با حضور بیش از2700شرکت کننده، 151 دوره آمادگی در برابر مخاطرات ویژه 2هزارو و 370 فراگیر از اهم دوره‌های آموزشی برگزارشده در هلال احمر استان بوده است.

وی از برگزاری  62 دوره پایه داوطلبی با حضور 709 بهره ورخبر داد و افزود:همچنین 28 دوره آموزش مخاطرات صنعتی ویژه کارکنان واحدهای فعال صنعتی با شرکت 403 نفر، 50دوره مواجهه با خشکسالی و تغییرات اقلیمی با حضور 837نفر و 51 دوره جامعه آماده در برابر مخاطرات با مشارکت 807 نفر برگزار شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان در پایان هدف از برگزاری این دوره ها را افزایش آمادگی، مهارت و توان علمی و عملیاتی و تاب آوری جامعه در زمان وقوع حوادث احتمالی دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری دوره های آموزشی هلال احمر با رعایت موازین بهداشتی به صورت حضوری و مجازی ادامه دارد.

 انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز