اولین جلسه شورای اداری اداره کل ورزش وجوانان استان هرمزگان برگزار شد

۱۴۰۰/۱۲/۲۳ - ۰۸:۳۴:۵۷
کد خبر: ۱۳۰۹۲۸۳
اولین جلسه شورای اداری اداره کل ورزش وجوانان استان هرمزگان 
برگزار شد
اولین جلسه شورای اداری اداره کل ورزش وجوانان استان هرمزگان با حضورسرپرست اداره کل ورزش وجوانان برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، خادمی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه وهفته جوان اظهارداشت: توسعه و پیشرفت ورزش در دو زمینه قهرمانی و همگانی از موضوعات بسیار مهم و جزء اولویت ها در فرآیند و برنامه های پیش بینی شده استان است.

وی از روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای استان درخواست داشت:همه روسای ادارات شهرستان ها موظف هستنداز تمامی مجموعه های ورزشی از جمله باشگاههای دولتی و خصوصی در شهرستان تحت مدیریت به طور مستمر بازدید و گزارشات برنامه هایی که در شهرستان اجرا می گردد را به موقع به اداره کل ارسال نمایند.

 خادمی تصریح کرد: فعالیت های حوزه جوانان ادارات شهرستان ها می بایست در کنار ورزش برنامه ریزی صحیحی داشته باشند و جلسات متعددی را با جوانان برگزارنماییم و مسایل و مشکلات آنها را مورد بررسی و نسبت به حل آن اقدام نمایید.

 این مقام مسئول خاطر نشان کرد:یکی از هدف های ما تشکیل شورای تربیت بدنی و ورزش می باشد که قطعا در رسیدن به مسیر موفقیت میتواند برای کار ما تاثیر گذار باشد.

وی افزود : برای توسعه و رشد ورزش استان باید برنامه ریزی های هدف دار داشته باشیم زیرا توسعه ورزش همگانی و قهرمانی و ورزش بانوان در شهرستان ها ،بخش ها و روستاهای استان باعث ایجاد شور و نشاط اجتماعی درجامعه می شود.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان در این جلسه گفت: رعایت نظم و انضباط اداری ، حضور کارکنان در برنامه و مراسمات فرهنگی و ورزشی ، پاسخگویی به ارباب رجوع ، رعایت اخلاق مداری ، حفظ حرمت ها و شئونات اسلامی و صیانت از اموال اداری از مهمترین اولویتها در ادارات ورزش و جوانان دانستند .

لازم بذکراست، در ادامه معاونین، مسیولین ستادی اداره کل، روسای ادارات شهرستان های استان ، گزارشی از عملکرد حوزه خود را ارائه نمودند.

جلسه شورای اداری اداره کل ورزش و جوانان استان باحضورمظفرمهری خادمی سرپرست اداره کل ، معاونین ، مسئولین ستادی و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانها  در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز