اطعام نیازمندان درپهن بشاگرد در ماه رمضان

۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۰۸:۲۰:۵۹
کد خبر: ۱۳۲۲۶۸۷
اطعام نیازمندان درپهن بشاگرد در ماه رمضان
رئیس کمیته امداد درپهن شهرستان بشاگرد گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون، تعداد 5000 پرس غذای گرم و 4000 افطاری ساده در قالب طرح اطعام مهدوی بین نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد توزیع گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، ابراهیم ابراهمیی در خصوص فعالیت شش آشپزخانه اطعام مهدوی و توزیع غذای گرم بین نیازمندان اشاره وگفت: از ابتدای شروع طرح اطعام مهدوی تا کنون در شب های پر خیر و برکت ماه مبارک رمضان، بیش از پنج هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان این بخش توزیع گردید.

ابراهمیی افزود: این تعداد غذای گرم با همکاری کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و کمک های خیران به ارزش 225 میلیون تومان طبخ و بین نیازمندان درپهن شهرستان بشاگرد توزیع شده است.

وی ادامه داد: همچنین چهار هزار افطاری ساده در قالب اطعام مهدوی بین نیازمندان توزیع شده است.

ابراهیمی تصریح کرد: اطعام مهدوی در قالب پخت و توزیع غذای گرم، افطاری ساده و تهیه بسته های معیشتی برای خانواده های نیازمند در ماه مبارک رمضان و با هدف تامین بخشی از معیشت نیازمندان و مددجویان تحت حمایت این نهاد است که تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت.

شایسته ذکر است برای دریافت نذورات، کمک‌ها و هدایای مردمی از طریق کد دستوری #1*076*۸۸۷۷* در طرح اطعام مهدوی پیش‌بینی شده که مردم عزیز بتوانند کمک‌های خود را در این ماه مبارک واریز نمایند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز