انهدام یک باند قاچاق دام زنده در آبهای قشم

۱۴۰۱/۰۴/۱۱ - ۱۴:۳۷:۵۰
کد خبر: ۱۳۴۶۱۰۷
انهدام یک باند قاچاق دام زنده در آبهای قشم
فرمانده دریابانی قشم از توقیف ۳ فروند شناور حامل دام زنده قاچاق و دستگیری ۶ قاچاقچی در ۲۴ ساعت گذشته با تلاش مرزبانان ناوگروه شناوری این پایگاه در آب‌های این جزیره خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، سرهنگ صفر متاجی، اضافه کرد : در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق، مرزبانان ناوگروه شناوری پایگاه دریابانی قشم موفق شدند باتوقیف  سه فروند شناور حامل محموله‌های دام قاچاق را در ۲۴ ساعت گذشته یک باند قاچاق احشام را متلاشی کنند.

متاجی با بیان اینکه این محموله‌های قاچاق شامل ۹۷رأس گوسفند و دام زنده است، گفت: در این عملیات دریایی، علاوه بر توقیف سه فروند شناور، ۶ نفر از قاچاقچیان نیز دستگیر شدند.

وی ،  ارزش  دام های   کشف شده را  ، ۴ میلیارد و ۸۵۰میلیون ریال اعلام کرد.

فرمانده پایگاه دریابانی قشم ، با اشاره به اینکه قاچاقچیان قصد داشتند به وسیله قایق‌های تندرو این محموله‌های ارزشمند دام زنده را به  کشورهای حوزه خلیج فارس منتقل کنند، مطرح کرد : خوشبختانه با اقدام به موقع و عملیات ضربتی مرزبانان قشم، از خروج این محموله‌های ارزشمند دام از مرزهای کشور و خسارات ناشی از آن جلوگیری شد.

وی عنوان کرد: دریادلان پایگاه دریابانی قشم با قاطعیت و اشراف کامل بر مرزهای آبی این خطه از میهن اسلامی نظارت کامل دارند و مقابله با قاچاق دام زنده، قاچاق سوخت و برخورد با افراد سودجو را در دستور کار خود قرار داده‌ اند.

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز