در پی زلزله شدید در غرب هرمزگان؛ سوخت مورد نیاز مناطق زلزله زده تامین شده است

۱۴۰۱/۰۴/۱۱ - ۱۹:۲۰:۳۲
کد خبر: ۱۳۴۶۲۱۹
در پی زلزله شدید در غرب هرمزگان؛ سوخت مورد نیاز مناطق زلزله زده تامین شده است
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی هرمزگان از تامین بموقع سوخت مورد نیاز خودروهای امدادی و کمک رسان به مردم زلزله زده غرب استان خبر داد.

به گزارش  خبرگزاری برنا در هرمزگان ، احمد سالاری‌فر در این باره افزود: ستاد بحران منطقه از نخستین دقایق حادثه تشکیل شد و به‌ منظور پایش سوخت‌رسانی به‌صورت میدانی نیز به روستای سایه خوش که کانون زلزله بوده است؛ مراجعه و به طور عملیاتی شرایط سوخت‌رسانی در این مناطق بررسی شد.

وی با تأکید بر اینکه در ساعات ابتدایی پس از وقوع زلزله جایگاه‌های عرضه سوخت استان با شلوغی مواجه شدند، گفت: به‌منظور تأمین سوخت مورد نیاز مردم در همان نخستین دقایق نسبت به ارسال محموله های سوخت جبرانی توسط نفتکش از مبدا انبار نفت شهید رجایی به جایگاه‌های غرب استان اقدام کردیم و در همه مجاری عرضه تا شعاع مناسب سوخت‌رسانی احتیاطی انجام شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان با تأکید بر اینکه خوشبختانه هیچ یک از تأسیسات این شرکت در اثر زلزله آسیب ندیده است، ‌تأکید کرد: در نخستین دقایق، انبار نفت شهید رجایی، اسکله‌های نفتی و مجاری عرضه منطقه، پایش شد و خوشبختانه به هیچ‌یک از این تأسیسات خسارتی وارد نشده است.

سالاری فر همچنین با تاکید بر ذخیره سازی مناسب فرآورده های نفتی، گفت: سوخترسانی به خودروهای امداد رسانی مانند آمبولانس ها و ادوات راهداری و آواربرداری و امداد و نجات نیز با اولویت انجام پذیرفته و در این مورد نیز بیشترین همکاری و هماهنگی با مقامات استان و دستگاه های مربوط وجود دارد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز