اهدای ۹۴ دستگاه لوازم سرمایشی به مددجویان بندرلنگه

۱۴۰۱/۰۵/۲۴ - ۱۵:۲۴:۱۸
کد خبر: ۱۳۶۴۲۷۲
اهدای ۹۴ دستگاه لوازم سرمایشی به مددجویان بندرلنگه
رئیس کمیته امداد شهرستان بندرلنگه از توزیع 94 دستگاه لوازم سرمایشی بین مددجویان و خانواده های نیازمند تحت حمایت این نهاد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ،  محمد ذاکری، رئیس   با بیان اینکه یکی از برنامه های حمایتی این نهاد تامین لوازم ضروری زندگی خانواده های تحت حمایت است، گفت: یکی از مشکلات عمده‌ای خانواده های تحت حمایت این نهاد، کمبود و یا نداشتن لوازم سرمایشی درهوای گرم تابستان است که در همین راستا کمیته امداد با مشارکت خیرین و کمک های مردمی از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد 94 دستگاه لوازم سرمایشی تامین و به مددجویان و خانواده های نیازمند تحت حمایت این نهاد اهدا شد.

ذاکری افزود: برای تامین این تعداد لوازم سرمایشی بالغ بر یک میلیارد و 58 میلیون تومان هزینه شده است که 713 میلیون تومان از اعتبارات کمیته امداد و 345 میلیون تومان از محل مشارکت خیرین و کمک های مردمی تامین شده است.

وی تصریح کرد: لوازم سرمایشی اهدا شده ، 50 دستگاه کولر گازی و 44 دستگاه یخچال بوده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان بندرلنگه با اشاره به اینکه تعداد  4،800 خانواده نیازمند تحت حمایت این نهاد قراردارند،  یادآورشد: با توجه به گرما و دمای بالای هوا در فصل تابستان یکی از ملزومات ضروری مددجویان، وسایل و دستگاه های سرمایشی است که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته این نهاد پس از شناسایی مددجویان واجد شرایط، نسبت به تامین و یا کمک به خرید وسایل مورد نیاز اقدام می نماید.

این مسئول ، اضافه کرد : امیدواریم با مشارکت بیش از پیش خیران بتوانیم لوازم ضروری زندگی  تعداد بیشتری از خانوارهای نیازمند را تامین کنیم .

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز