خط انتقال آب غرب جاسک به بهره برداری رسید

۱۴۰۱/۰۶/۱۳ - ۰۸:۴۷:۳۱
کد خبر: ۱۳۷۲۵۷۲
خط انتقال آب غرب جاسک به بهره برداری رسید
در مراسمی با حضور حسین رئیسی نماینده شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، رضا مدرس معاون عمرانی استاندار، مهرانی فرماندار جاسک و معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب هرمزگان طرح آبرسانی به غرب جاسک از مجتمع بهمدی تا سهران به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ،  معاون بهره برداری و توسعه آب آبفا در این مراسم با بیان اینکه طرح آبرسانی در استان هرمزگان با هدف افزایش برخورداری مردم از آب پایدار به طور جدی در دستور کار است، تصریح کرد، آبرسانی به روستاهای جاسک نیز در این راستا اجرا و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گفته وی، با اجرای این طرح ۱۸ کیلومتر خط انتقال احداث و یک باب ایستگاه پمپاژ اصلاح و تجهیز شده است.

احمد شاکری، با اشاره به وضعیت آب روستاهای غرب جاسک بیان داشت: پیش از این نیاز آبی جمعیت ۲۷۰۰ نفری ۷ روستای غرب جاسک از طریق چاه و آب شیرین کن تامین می شد که با بهره برداری از این خط، آب مورد نیاز روستاهای یاد شده از تصفیه خانه آب شهر جاسک تامین می شود.

شاکری مبلغ هزینه شده این پروژه را ۳۵۰ میلیارد ریال عنوان و ابراز امیدواری کرد، با عملیاتی شدن دیگر برنامه های ابفا میزان برخورداری روستاهای جاسک از آب پایدار افزایش یابد.

همچنین در این مراسم حسین رئیسی نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای با تقدیر از عملکرد آبفا در اجرای پروژه های عمرانی افزود: از زمان دولت سیزدهم پروژه های آبرسانی سرعت خوبی گرفته که جا داره از عملکرد خوب مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان در این خصوص تشکر کنم.

به گفته وی، افتتاح طرح های آبرسانی امروز در جاسک آغاز راه بوده و در ادامه متوقف نخواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز