صدور قریب به ۷۰ هزار گذرنامه و برگ گذر مرزی به عتبات عالیات در هرمزگان

۱۴۰۱/۰۶/۱۴ - ۰۹:۱۹:۳۵
کد خبر: ۱۳۷۳۱۲۷
صدور قریب به ۷۰ هزار گذرنامه و برگ گذر مرزی به عتبات عالیات در هرمزگان
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از فعالیت شبانه روزی و جهادی پلیس گذرنامه و صدور 63 هزار گذر نامه جدید و 5 هزار و 700 برگ گذر مرزی ویژه اربعین حسینی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، سردار غلامرضا جعفری در تشریح این خبر بیان داشت : از ابتدا شروع ثبت نام و اخذ گذر نامه برای همایش بزرگ پیاده روی اربعین حسینی با تلاش های همه جانبه و شبانه روزی پلیس گذر نامه استان تاکنون 63 هزار جلد گذرنامه جدید و 5 هزار و 700 برگ گذر مرزی برای شهروندان و مردم ولایی استان صادر شده است.

وی با اشاره به تمدید اعتبار 2 هزار فقره گذرنامه برای مراجعه کنندگان، افزود: با هدف اطلاع رسانی و آکاهسازی عمومی در خصوص نحوه شرایط و فرآیند صدور و اخذ گذرنامه با برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته با دفاتر ائمه‌ جمعه استان با حضور کارشناسان پلیس گذرنامه در حاشیه برگزاری نماز جمعه میز خدمت ارائه و نسبت به پاسخگویی و رفع ابهام شهروندان علاقمند به حضور در همایش عظیم پیاده روی به کربلای معلی اقدام شده است.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: ارائه خدمات پلیس به زائران عتبات و عالیات به صورت دو شیفت صبح و عصر از ساعت 7 صبح تا 6 عصر انجام و نسبت به صدور گذرنامه و تمدید اعتبار و تعیین تکلیف وضعیت سفر شهروندان و مردم استان اقدام می گردد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد: با هماهنگی و برنامه ریزی های صورت گرفته تدابیر لازم در خصوص تأمین نظم و امنیت انتظامی ، اجتماعی و ترافیکی زائران در طول مسیر تا مرز توسط پلیس اندیشیده شده و نیروهای مجرب و دارای تخصص و تجربه اعزام شده اند.

سردار جعفری تصریح کرد: با هماهنگی و تدابیر صورت گرفته توسط مجموعه فرماندهی انتظامی استان تعداد یک کاروان کربلایی اولی ها نیز به تعداد 35 نفر با یک دستگاه اتوبوس و با حمایت مادی و معنوی پلیس استان برای شرکت در همایش عظیم پیاده روی اربعین حسینی به کربلا اعزام شدند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز