راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در بندرعباس برگزار شد

۱۴۰۱/۰۸/۱۳ - ۱۱:۱۰:۴۵
کد خبر: ۱۳۹۴۶۳۶
راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در بندرعباس برگزار شد
راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور پرشور دانش آموزان ، دانشجویان و اقشار مختلف مردم در بندرعباس برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: راهپیمایی در شهر بندرعباس از ساعت ۹ صبح از میدان امام، بوستان شهید دباغیان تا مسجد جامع آغاز شد.

حضور دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی بسیار پر شور است. مرگ بر آمریکا، هیهات من الذله، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، حزب فقط حزب علی رهبر فقط سیدعلی، از مهمترین شعارهای مردم هرمزگان در راهپیمایی ۱۳ آبان است. نیروی انتظامی تشکر تشکر، ا... و اکبر ا... و اکبر، جانم فدای رهبر، مرگ بر اسرائیل، آل سعود خائن، ننگت باد ننگت باد، از دیگر شعارهای حاضران در راهپیمایی امروز در هرمزگان است.

در بندرعباس این راهپیمایی از میدان امام خمینی(ره) تا مسجدجامع بندرعباس با حضور پرشور همه اقشار مردم برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد ایمانی‌فرد افزود: راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در بستک از میدان دفاع مقدس تا فرمانداری و سردشت بشاگرد از میدان امام علی (ع) به سمت مسجد جامع ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود.

وی گفت: این مراسم در جاسک از میدان امام تا گلزار شهدا، بندرخمیر از مقابل کلانتری تا مسجد فاطمه الزهرا (س) و در جزیره هرمز از میدان شهدا تا مسجد جامع، ساعت ۹:۳۰ برگزار می‌شود.

راهپیمایی در میناب از مسجد تا بلوار امام - سه راه بسیج، حاجی آباد در محل سالن انقلاب اسلامی و رودان از میدان امام تا مسجد میرکمال الدین، محل اقامه نماز جمعه ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود.

مراسم یوم الله ۱۳ آبان در سیریک از مسجد صاحب الزمان (عج) تا مسجد جامع فکری، بندرلنگه از مسجد جامع تا میدان آموزش و پرورش و قشم از مصلی نماز جمعه تا امامزاده سید مظفر (ع) بعد از نماز جمعه برگزار می‌شود.

این مراسم در بخش توکهور و هشتبندی از بخشداری توکهور تا مسجد جامع هشتبندی ساعت ۱۰ صبح است. راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در ۲۲ بخش و روستای هرمزگان برگزار می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان گفت: به منظور برگزاری باشکوه مراسم ۱۳ آبان و روز دانش آموز ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی در شهر بندرعباس از ساعت ۸ صبح اعمال شده است.

سرهنگ صالح پور افزود: در اجرای این طرح از ساعت ۸ صبح تردد وسایل نقلیه خودرویی و موتوری از میدان امام خمینی (ره) تا میدان انقلاب و مسجد جامع و توقف وسایل نقلیه در طول مسیر در دو طرف خیابان ممنوع است.

وی گفت: در این طرح تمام خیابان‌های منتهی به مسیر راهپیمایی و بلوار حضرت امام به صورت ویژه تحت پوشش ترافیکی قرار می‌گیرند.

سرهنگ صالح پور افزود: مسیرهای جایگزین برای تردد وسایل نقلیه عبوری در ساعات اجرای این طرح، بلوار جمهوری اسلامی، خیابان شهید چمران و بلوار ساحلی است.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز