بازدید دانش آموزان دبیرستان جامة الزهرا بندرعباس از موزه گنجینه آب هرمزگان

۱۴۰۱/۰۹/۰۸ - ۰۸:۱۱:۵۱
کد خبر: ۱۴۰۴۷۳۹
بازدید دانش آموزان دبیرستان جامة الزهرا بندرعباس از موزه گنجینه آب هرمزگان
دانش آموزان دبیرستان دوره اول متوسطه جامة الزهرا بندرعباس به همراه معلمین خود از موزه گنجینه آب استان که در شرکت آب منطقه ای هرمزگان قرار دارد بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای هرمزگان گفت : در راستای فرهنگ سازی مصرف آب و همچنین اجرای طرح داناب برای دانش آموزان مقطع اول متوسطه ، 50 نفر از دانش آموزان دبیرستان جامة الزهرا بندرعباس از مجموعه موزه های گنجینه آب شرکت آب منطقه ای که در محوطه بیرونی شرکت قرار دارد بازدید کردند.

مجید لشکری ادامه داد : طرح داناب برنامه ای ملی است که با هدف افزایش سواد آبی و فرهنگ سازی در زمینه مصرف آب برای دانش آموزان مقطع متوسطه در سراسر کشور اجرا می شود.

وی افزود : با هماهنگی هایی که پیش از این با اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان صورت گرفته است ، مدیران محترم مدارس می توانند با تعیین وقت قبلی دانش آموزان را برای بازدید از این موزه به شرکت آب منطقه ای بیاورند و از برنامه های متنوع و شادی که برای دانش آموزان برنامه ریزی شده استفاده کنند.

مجموعه موزه گنجینه آب استان هرمزگان شامل سه بخش می شود. بخش اول در فضای باز و محوطه شرکت قرار دارد که برخی از روش های قدیمی تهیه و تامین آب در استان هرمزگان را نشان می دهد و دو بخش دیگر نیز شامل ابزارها و وسایل مختلف تهیه آب و همچنین روش های نوین تامین آب و ماکت های کوچک از سد های استان در آن قرار دارد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز