اعضای ستاد انتخابات هرمزگان منصوب شدند

۱۴۰۲/۰۳/۱۰ - ۲۱:۲۵:۳۷
کد خبر: ۱۴۸۰۶۵۵
اعضای ستاد انتخابات هرمزگان منصوب شدند
با حکم استاندار هرمزگان اعضای ستاد انتخابات استان هرمزگان منصوب شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان، عصر امروز در نشست ستاد انتخابات استان هرمزگان ضمن تبریک میلاد با سعادت امام رضا علیه السلام، گفت: با توجه به اتفاقاتی که در پاییز سال گذشته افتاد، کشور نیاز به یک مشارکت سیاسی قوی دارد و انتخابات با توجه به اعداد ریاضی مشخصی که از حضور مردم به نمایش می‌گذارد بسیار دارای اهمیت است.

 

وی افزود: افرادی که می‌نشینند، فکر می‌کنند و برنامه‌ریزی می‌کنند تا صدم‌درصدی مشارکت مردم در انتخابات افزایش یابد وفادارترین افراد به جمهوری اسلامی ایران هستند ولو اینکه گاها مواضع منتقدانه‌ای نیز داشته باشند.

 

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با انتقاد از توسعه سلیقه‌ای در کشور، تاکید‌کرد: جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر ۴۵ سال سن دارد و باید رفتاری در این سطح داشته باشد از این‌رو پروژه‌ها باید بر اساس تاثیر آن در افزایش سرمایه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران تعریف شود.

 

مهندس دوستی تصریح‌کرد: امسال باید تمام برنامه‌ها و سیاست‌گذاری‌ها برای افزایش سرمایه اجتماعی نظام خرج شود، قرار نیست سرمایه‌های کشور برای منفعت استاندار، نماینده و حتی شخص رئیس جمهور خرج شود چرا که ما تابع ولایت فقیه هستیم و شاهدیم که رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره اولویت‌شان در دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران بوده از این رو ما نیز باید تبعیت خود را از ولی‌فقیه که معیاری برای نشان دادن تبعیت‌مان از رسول الله (ص) است به کار گیریم.

 

 

وی تصریح‌کرد: گرایش‌های حزبی و جناحی ما و رقابتی که در انتخابات بین جناح نزدیک به ما با جناح مخالف ما وجود خواهد داشت نباید موجب شود که خدای ناکرده حقی ضایع شود، حرفی که در خفا می‌زنیم با حرفی که در ظاهر بیان می‌کنیم بایست یکی باشد چرا که رهبر معظم انقلاب تکلیف را مشخص کرده‌اند و رای مردم حق الناس است بنابراین جناح‌بندی‌ها برای ما هیچ‌گونه حجیتی ندارد.

 

استاندار هرمزگان با بر حذر داشتن مدیران از دخیل کردن نظرات جناحی در انتخابات تأکید‌کرد: قرار نیست بخاطر حمایت از فرد یا یک جریان سیاسی یک خط روی چهره ی جمهوری اسلامی ایران بیاندازیم و چهره‌ی زیبای نظام را رو به کراهت ببریم‌.

 

مهندس دوستی در بخش دیکر سخنانش، با تاکید بر لزوم فراهم‌کردن زیرساخت‌های لازم جهت برگزاری انتخابات، عنوان‌کرد: از هم اکنون باید مسائل و مشکلات احصا و برای رفع آن‌ها برنامه‌ریزی شود.

 

وی با اشاره به بی‌تجربگی عوامل برگزاری انتخابات، با تاکید بر سه اصل امنیت، سلامت و مشارکت، اظهارداشت: حتما باید آموزش عوامل و حتی برگزاری انتخابات آزمایشی در دستورکار باشد ضمن اینکه برگزاری کلاس‌های اخلاق برای مدیران و معاونین سیاسی فرمانداری‌ها نیز بایستی پیگیری شود.

به گزارش روابط‌عمومی استانداری هرمزگان، در پایان این نشست اعضای ستاد انتخابات استان هرمزگان معرفی و بدین ترتیب احسان کامرانی به عنوان رئیس ستاد، محمد جواد خجسته به عنوان دبیر ستاد، محسن خاکی نهاد به عنوان رئیس کمیته مالی و پشتیبانی، احمد پویافر به عنوان رئیس کمیته امنیت، حسن ماندگاری به عنوان رئیس کمیته حراست و استعلامات، حجت‌الاسلام اعتمادی به عنوان رئیس کمیته حقوقی، مهرداد یزدانی به عنوان رئیس کمیته فناوری اطلاعات، آوا احمدی به عنوان مسئول دبیرخانه و ابراهیم هویدا به عنوان عضو ستاد انتخابات استان حکم خود را از استاندار دریافت کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز