باهدف ساماندهی ومدیریت یکپارچه دوره ی پیش دبستانی

آموزش و پرورش و بهزیستی تفاهم نامه همکاری امضاءکردند

۱۳۹۴/۰۴/۱۱ - ۰۸:۰۶:۰۷
کد خبر: ۲۹۶۵۱۲
مدیر کل آموزش و پرروش هرمزگان با تاکید بر اهمینت ساماندهی ومدیریت یکپارچه دوره ی پیش دبستانی از امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل آموزش و پرورش و بهزیستی استان خبرداد.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛علی کرمپور در جلسه مشترک اداره کل آموزش وپرورش واداره کل بهزیستی استان هرمزگان که با هدف ساماندهی و مدیریت یکپارچه دوره ی پیش دبستانی واتخاذ راهکارهای مناسب ، برگزار شد افزود: دوره ی پیش دبستانی در طول سالیان گذشته فراز و نشیب های متعددی را پشت سر گذاشته است که همچنان برخی چالش ها در این حوزه ادامه دارد.
 
.وی تدوین سند تحول بنیادین آموزش وپرورش را نقشه راه ارائه فعالیتهای آموزش وپرورش در کشوربرشمرد و بیان داشت:به استناد سیاستهای کلی ایجاد تحول در نظام آموزش وپرورش کشور ،جایگاه دستگاه تعلیم و تربیت به عنوان مهمترین نهاد تربیت نیروی انسانی و مولد سرمایه اجتماعی که عهده دار هدایت و نظارت بر دوره های آموزشی از مهد کودک وپیش دبستانی تا دانشگاه است باید مورد حمایت ویژه باشد.
مدیر کل آموزش و پرروش هرمزگان ضمن تاکید بر گسترش دوره ی پیش دبستانی به لحاظ ضریب تاثیر گذاری بسیار بالای آن ،بر پیگیری راهبردی اهداف وآموزش های این دوره تاکید کرد و خواستار همکاری بیشتر بهزیستی و آموزش وپرورش به منظور هم افزایی و برنامه ریزی ثبت نام نوآموزان دوره پیش دبستانی تحت پوشش بهزیستی استان در سامانه سناد آموزش وپرورش وهمچنین نظارت بر محتوا وفعالیت ها گردید.
  • کرمپور در پایان گفت:این تفاهم نامه علاوه بر راهبردهای مشترک با تعیین حدود اختیارات و وظایف و تعهدات فی مابین دو مجموعه، فصل نوینی را از همکاری آموزش و پرورش و بهزیستی استان باهدف ساماندهی ومدیریت یکپارچه دوره یپیش دبستانی ایجاد خواهد کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز