مدیر کل شیلات هرمزگان در بازدید از خبرگزاری برنا در هرمزگان:

خبرنگاران وجدان بیدار جامعه و تصویر گر عینی زمان خویشند

۱۳۹۴/۰۵/۲۵ - ۱۰:۵۹:۴۰
کد خبر: ۳۰۸۵۰۱
خبرنگاران وجدان بیدار جامعه و تصویر گر عینی زمان خویشند
مدیر کل شیلات هرمزگان به همراه جمعی از معاونین خود به مناسبت روز خبرنگار از دفتر خبرگزاری برنا در هرمزگان بازدید کرد.

مدیرکل شیلات استان هرمزگان در بازدید از خبرگزاری برنا در هرمزگان گفت: 17مرداد ماه،روز پاسداشت و گرامیداشت یاد و نام و خاطره شهید محمود صارمی و دیگر شهدای جانفشان عرصه خبر و اطلاع رسانی و همچنین دیگر زحمت کشان و فعالین این عرصه قرار گرفته است.

سید پرویز محبی در بازدید از روزنامه منطقه جنوب کشور دریا اظهارداشت: بی شک این روز پاسداشت کسانی است که بازوی مسئولین و چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای مردم هستند.

محبی افزود: خبرنگاران که وجدان بیدار جامعه و تصویر گر عینی زمان خویشند و با بیان نافذ، شیوا و گیرایشان، بی پروا وظیفه قلم را که نگاشتن حقیقت است پاس می دارند و رسالت خطیر خود را به جا می آورند .

وی از خبرنگاران به عنوان سربازان افتخار آفرین عرصه اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی یاد کرد که جامعه را با حقایق و واقعیت های موجود آشنا می نمایند نام برد و خاطرنشان کرد: از این رو این قشر از جامعه رسالت بسیار مهمی بر عهده دارند و بی تردید از جایگاه بالا و متعالی در هر دو جهان برخوردار هستند .

محبی تصریح کرد: بنده نیز به عنوان یکی از خادمین جامعه شیلاتی کشور این روز شکوهمند را به همه خبرنگاران، نویسندگان، روزنامه نگاران و صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض می نمایم و به عنوان یکی از خادمین شیلاتی مراتب تقدیر و سپاس خود را از تلاش خستگی ناپذیر جامعه شریف خبرنگاران، به ویژه خبرنگاران حوزه شیلات رسانه ها به ویژه خبرگزاری برنا که در انعکاس رخدادهای مرتبط با شیلات استان هرمزگان و کشور نقش کلیدی و تاثیر گذار داشته و دارند، ابراز می نمایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز