پیام استاندار هرمزگان به مناسبت ۲۶ مرداد سالگرد بازگشت آزادگان به میهن اسلامی

۱۳۹۴/۰۵/۲۶ - ۱۲:۱۲:۴۲
کد خبر: ۳۰۸۹۰۴
پیام استاندار هرمزگان به مناسبت ۲۶ مرداد سالگرد بازگشت آزادگان به میهن اسلامی
جاسم جادری استاندار هرمزگان با صدور پیامی فرارسیدن 26 مرداد سالگرد بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را گرامیداشت.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، در متن پیام استاندار هرمزگان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

26 مرداد سالگرد بازگشت پرستوهای عاشقی است که به عشق پیر جماران دوران سخت و مشقت بار سال ها اسارت را پشت سر گذاشتند و به میهن اسلامی بازگشتند. دورانی که همچون نگینی تا همیشه زمان بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می درخشد.

اگر مجاهدت ها و پایداری های آزادگان عزیز ما در زیر شکنجه های سخت و دشوار دون صفتان بعثی نبود به جای عزت و سربلندی ملت، چتر سیاه ظلم و تجاوز و دخالت دشمنان اسلام و ایران بر ما سایه افکنده بود ولی امروز عزت و شرف ملت دستاورد مجاهدت دلیرمردان و آزادگانی است که با اهدای خون و جان و تحمل سختی و شکنجه بر دشمن پیروز و بی گمان همه آحاد ملت امروز سپاس گذار حماسه آفرینی های آنان می باشند و خاطرات به یاد مانده روزهای بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به آغوش میهن اسلامی را گرامی می دارند.

اینجانب نیز 26 مرداد، که یادآور روزهای شادی آفرین و لذت بخش آزادی فرزندان برومند ایران اسلامی و فرصتی برای ارج نهادن به مقاومت های بی نظیر آنها در اسارتگاه های مخوف دشمن بعثی است، گرامی داشته و به آزادگان عزیز که الگوهای مقاومت و رادمردی ملت فداکار ایران اسلامی می باشند تبریک عرض نموده و عزت، سربلندی و تداوم افتخار آفرینی های آنان را از خداوند متعال خواهانم.

جاسم جادری

استاندار هرمزگان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز