رییس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت؛

ساخت کشتارگاه طیور نیاز اساسی مرغداران سیریکی است

۱۳۹۴/۰۶/۰۸ - ۱۱:۲۸:۵۴
کد خبر: ۳۱۲۶۵۰
ساخت کشتارگاه طیور نیاز اساسی مرغداران سیریکی است
رییس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت : با توجه به بهره برداری از واحدهای مرغداری در شهرستان سیریک ،ساخت کشتارگاه طیور از ضروریات این منطقه می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ،ناصری حیدری پوری در حاشیه بهره  برداری از دو واحد مرغداری در سیریک افزود : در صورت تمایل سرمایه گذاران در خصوص احداث کشتارگاه طیور در سیریک سازمان جهاد کشاورزی از آنها حمایت می کند.

وی عنوان کرد : هم اکنون 7واحد کشتارگاه طیور با ظرفیت 16هزار قطعه در ساعت در حال فعالیت می باشند.

حیدری پوری یاد آورشد : کشتارگاههای طیور استان به سالن کشتار،سالن پیش سرد کن ونگهداری، تونل انجماد، سردخانه و ماشین های حمل ویژه مرغ مجهز هستند.

در ادامه معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان با تشریح عملکرد دوساله دولت تدبیر وامید اظهار داشت:باید ظرفیت های اقتصادی را دربخش کشاورزی ودریایی منطقه سیریک شناسایی کرد وبراساس آن برنامه ریزی نمود.

اکرمی گفت : یکی از ظرفیت های مهم این منطقه وجود شتر است که باید با برنامه ریزی مناسب صنعت پرورش شتر را در سیریک توسعه داد.

وی در پایان با اشاره به مشکلات صیادان ، بانوان ،نخبگان وجوانان جویای کارسیریکی اظهار داشت :دولت تدبیر وامید با استفاده از عقلانیت تلاش دارد مشکلات مردم را حل کند اما عقل می گوید که برای حل معضل بیکاری ،مشکلات ورزشی وفرهنگی باید خود جوانان با توانمندی های خود آنها را حل کنندو به انتظار دولت نباشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز