در راستای برنامه های هفته دولت در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ؛

بازدید رییس دانشگاه علوم پزشکی از "مرکز پرتو درمانی و شیمی درمانی امید" بندرعباس

۱۳۹۴/۰۶/۰۹ - ۱۱:۲۸:۰۵
کد خبر: ۳۱۳۰۰۰
صبح امروز دکتر محمد شکاری با حضور در مرکز پرتو درمانی و شیمی درمانی امید در شهر بندرعباس از بخش های مختلف این مرکز بازدید نمود .

به گزارش خبرگزاری برنا در بندرعباس، دکتر شکاری در این بازدید گفت : یکی از برنامه های دولت تدبیر و امید در برنامه تحول نظام سلامت ارائه خدمات رایگان درمانی به بیماران صعب العلاج در کشور است ؛ خوشبختانه با راه اندازی این مرکز ، دیگر نیازی به مراجعه بیماران برای درمان به خارج از استان نیست .

شکاری افزود : مرکز ثبت سرطان مبتنی بر جمعیت استان در کنار این مرکز کار جمع‌آوری داده‌های دقیق و کامل از بیماران سرطانی در سطح استان است را بر عهده دارد ؛ همچنین بزودی با اندکی تغییرات در ساختار مرکز ، بخش های بستری بیماران هماتوانکولوژی جهت رسیدگی بیشتر و بهتر به این مرکز منتقل خواهد شد .

قائم مقام وزیر بهداشت در استان تصریح کرد :از پانزدهم اردیبهشت سال 93 تا کنون با حضور 10 نیروی فعال 2 پزشک متخصص رادیوتراپیست و انکولوژی بیش از 300 بیمار مبتلا به انواع سرطان جهت رادیوتراپی و پرتو درمانی به این مرکز مراجعه کرده و مورد مداوا قرار گرفته اند .

وی ابراز داشت : از اسفند سال 93 تا کنون که بخش های شیمی درمانی این مرکز راه اندازی گردید با حضور 2 پزشک متخصص و 2 پزشک عمومی و 4 پرستار بطور متوسط ماهیانه 150 بیمار مورد شیمی درمانی قرار گرفته اند که در طی 7 ماه گذشته بالغ بر 1000 بیمار شیمی درمانی استاندارد دریافت کرده اند .

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خاطر نشان کرد : با راه اندازی این مرکز رادیوتراپی و شیمی درمانی امید بندرعباس علاوه بر خدمت رسانی به بیماران استان ، پذیرای بیماران سایر استانها از جمله جنوب استان کرمان ، سیستان و بلوچستان ، بخش هایی از استان فارس و ایلام بوده است .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز