طرح توسعه اسکله تخلیه و بارگیری مواد فله معدنی منطقه ویژه خلیج فارس افتتاح شد؛

استاندار هرمزگان: شورای توسعه پایدار هرمزگان تشکیل می شود/سهم صنایع در مسائل آموزشی و درمانی مشخص شود

۱۳۹۴/۰۶/۱۱ - ۰۸:۰۱:۳۵
کد خبر: ۳۱۳۶۳۷
استاندار هرمزگان: شورای توسعه پایدار هرمزگان تشکیل می شود/سهم صنایع در مسائل آموزشی و درمانی مشخص شود
طرح توسعه اسکله تخلیه و بارگیری مواد فله معدنی منطقه ویژه اقتصادی و صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس از 6 به 12 میلیون تن در سال با سرمایه گذاری 540 میلیارد ریالی با حضور دکتر جاسم جادری استاندار هرمزگان و مهدی کرباسیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر جاسم جادری استاندار هرمزگان در آئین افتتاح این پروژه، عنوان کرد: هرمزگان به عنوان یکی از پنج استان منتخب کشور برای اجرای توسعه پایدار مبتنی بر اقتصاد مقاومتی در کشور انتخاب شده و برای انجام توسعه پایدار باید همه عوامل یک مجموعه ایجاد شود.

وی ادامه داد: شورای توسعه پایدار استان هرمزگان در حال تشکیل است که یکی از عناصر موثر در این شورا مناطق ویژه خواهند بود.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه سرمایه گذاری های خوبی در استان هرمزگان در حال شکل گیری است، افزود: استان هرمزگان از ظرفیت های ملی و فراملی برخوردار است و سرمایه گذاران کشورهای مختلف برای سرمایه گذاری در این استان مراجعه کرده اند.

جادری در ادامه با تاکید بر اینکه بار اجتماعی، سیاسی و امنیتی توسعه صنایع در هرمزگان نباید تنها بر دوش این استان باشد، تصریح کرد: با انعقاد تفاهم نامه ای باید سهم صنایع موجود در هرمزگان در مسائلی همچون آموزش و پرورش و بهداشت و درمان و دیگر خدمات مشخص شود تا بار آن تنها بر دوش استان نباشد.

وی خاطرنشان کرد: توسعه صنایع بخش معدن ضروری است و در این خصوص باید سرمایه گذاری شود و همچنین باید همکاری مناسبی صورت گیرد تا خوارک مورد نیاز صنایع منطقه ویژه خلیج فارس از طریق معادن موجود در هرمزگان تامین شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز