مسئول سرپرستی تامین درمان بسیجیان استان هرمزگان:

برخورداری بسیجیان بشاگرد از خدمات بیمه ای و درمانی

۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۰۹:۵۲:۱۷
کد خبر: ۳۱۴۵۵۵
برخورداری بسیجیان بشاگرد از خدمات بیمه ای و درمانی
مسئول سرپرستی تامین درمان بسیجیان استان هرمزگان: از خدمات بیمه ای در قالب بیمه تامین اجتماعی، بیمه تکمیلی، عمر، حوادث و خسارت برای بسیجیان شهرستان بشاکرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، موسی رنجبری با حضور در شورای فرماندهی ناحیه بشاگرد و در جمع فرماندهان حوزه های مقاومت خدمات ارائه شده توسط موسسه تامین درمان بسیجیان استان به بسیجیان را تشریح و بیان نمودند که بسیجیان استان و خانواده های آنها می‌توانند تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی، بیمه تکمیلی، عمر، حوادث و خسارت قرار بگیرند.

موسی رنجبری افزود: طبق توافق سازمان بسیج با سازمان تامین اجتماعی افراد بسیجی از معاینات پزشکی جهت انجام سیر مراحل بیمه‌ای معاف می شوند.

مسئول سرپرستی موسسه تامین درمان بسیجیان خاطر نشان کرد: بسیجیان شهرستان میناب با ارائه یک گواهی عضویت به همراه خانواده از خدمات درمانی این طرح بهره‌مند خواهند شد .

وی ارائه خدمات درمانی و پیگیری خدمات بهتر برای بسیجیان را یکی از اهداف سرپرستی موسسه تامین درمان بسیجیان عنوان نموند و خاطر نشان کرد: کلیه افراد بسیجی متقاضی به استفاده از این طرح کارت بشیر سلامت دریافت خواهند کرد.

و با ارائه این کارت به پزشکانی طرف قرار داد موسسه درمان می توانند از تخفیف بهر مند شوند . افزودند که کارت بشیر سلامت سراسری بود می تواند در کلیه مراکزی که طرف قرارداد می‌باشد خدمات درمانی دریافت نمایند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز