مشاور معاون تعاون وزارت تعاون و کار در بندرعباس:

توسعه تعاونی‌ها نیازمند نگاه علمی و مهندسی است

۱۳۹۴/۰۶/۱۴ - ۱۰:۱۷:۵۵
کد خبر: ۳۱۴۵۸۱
توسعه تعاونی‌ها نیازمند نگاه علمی و مهندسی است
مشاور معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه امروز تعاونی ها نیازمند تحول جدید مدیریتی می باشند،گفت: برای توسعه و تقویت تعاونی ها باید نگاه مجدد و مهندسی به تعاون داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، "مهندس حسینی" در آیین تجلیل از تعاونی های برتر استان هرمزگان افزود: هماهنگی و یکپارچگی بین اعضای هیات مدیره تعاونی ها و سازمانها مهم است و با استفاده از تکنولوژی های جدید می توان هماهنگی را انجام داد.

وی با بیان اینکه تعاون نقش مهمی در اقتصاد ایفا می کند، اظهارداشت: تامین مواد اولیه، تولید و توزیع و خدمات در یک شبکه قرار دارد و تعاونی ها باید از حالت جزیره ای خارج شوند.

حسینی بیان داشت: امروز بحث اشتغال و تعاون حیثیتی است و با کم کردن قیمت نفت شاهد جنگ اقتصادی هستیم که باید برای پس از تحریم برنامه داشته باشیم وبدانیم به کجا خواهیم رفت.

وی گفت: از صنایع و بنگاه های کوچک غفلت کرده ایم و 80 درصد اقتصاد دولتی باید به سمت صنایع خرد بیاید تا بتوانیم خوب مدیریت کرده و تعاون هم جایگاه خود را نشان دهد.

مشاور معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه بیان داشت: برای سال 94 هفت راهبرد و هفت برنامه برای تعاون درنظر گرفته شده که ترویج فرهنگ تعاونی، توسعه مجموعه مدیریت تعاون بویژه در حوزه نظارتی و توسعه و تحکیم تعاملات شبکه ای در تعاون، توسعه همکاری بین بخشی، تامین منابع مالی وایجاد مشوق های لازم سرمایه گذاری، توسعه برند وتقویت بازارهای تعاونی از برنامه های راهبردی و عملیاتی برای ایجاد تحول در بخش تعاون کشور است که آنها را دنبال می کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز