برگزاری دومین جلسه پدافند غیر عامل سازمان صنعت معدن وتجارت هرمزگان

۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۲:۲۵:۴۷
کد خبر: ۳۱۶۰۵۱
برگزاری دومین جلسه پدافند غیر عامل سازمان صنعت معدن وتجارت هرمزگان
دومین جلسه پدافند غیر عامل صنعت معدن وتجارت استان با حضور معاون توسعه، مدیریت و منابع سازمان ، دبیر پدافند غیر عامل، نماینده های شرکتهای کشتی سازی ، منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس، شرکت شهرکهای صنعتی، سیمان هرمزگان، شرکت آلومینیوم، شرکت روی و دخانیات در سالن جلسات سازمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سهراب رضوانی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان به نقش صنایع و کارخانجات بمنظور توسعه پایدار  ، کاهش آسیب پذیری ها ، تامین نیازمندی ها  و تداوم چرخه حیات زندگی مردم  در شرایط دشوار اشاره و  بر ضرورت تهیه  طرح های پدافند غیر عامل  برای تمامی مراکز مهم و حساس استان تاکید  و  عنوان کرد: در صورت تحقق این امر  مشکلات و کمبودها در هنگام وقوع  سوانح و تهدیدات  طبیعی و غیر طبیعی  به حداقل خواهد رسید.

وی یکی از مولفه های  اجتماعی کشور  در شرایط اضطراری و بحرانی را توجه جدی  به بحث پدافند غیر عامل دانسته و به اعضا کارگروه تاکید کرد:  که در جهت ایمن سازی مراکز مهم صنایع استان در مقابل تهدیدات ، دو منظوره نمودن  تاسیسات و اماکن  جهت استفاده  در شرایط اضطرار ، ساماندهی تیم های اضطرار ، تهیه سناریو  و برگزاری رزمایش  ، توجه و حمایت جدی از صنایع استانی  وتولیدات داخلی گام های موثرتری بردارند.

عبدالکریم مهدی نژاد دبیر پدافند غیرعامل یکی از مهمترین وظایف این کارگروه را شناسایی تهدیدات و نقاط آسیب پذیردانست و گفت: در صورت ارائه گزارش ها توسط واحدها در وقت مقرر نقاط قوت،ضعف،تهدیدات و فرصت ها توام با راهکارهها و مشکلات فرا رو را می توان  ارائه نمود.

در پایان این جلسه شرکت شهرکهای صنعتی ، منطقه ویژه  اقتصادی خلیج فارس ، شرکت روی ،  کشتی سازی ، به بیان گزارشی از وضعیت عملکرد این شرکتها در حوزه پدافند را ارائه نمودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز