لزوم استفاده از سرویس‌های مدارس دارای مجوز برای امنیت دانش‌آموزان

۱۳۹۴/۰۶/۱۷ - ۱۲:۵۱:۲۲
کد خبر: ۳۱۶۰۷۲
لزوم استفاده از سرویس‌های مدارس دارای مجوز برای امنیت دانش‌آموزان
سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی بندرعباس گفت: نیاز است خانواده‌ها برای تردد دانش‌آموزان از سرویس‌های دارای مجوز رسمی از سوی این سازمان استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در بندرعباس ، حسین اخلاقی با اشاره به در پیش بودن بازگشایی مدارس، اظهار کرد: از والدین درخواست می‌شود برای انتخاب سرویس مدارس، از شرکت‌های مورد تأئید سازمان تاکسیرانی و آموزش و پرورش استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه کلیه خودروهای ساماندهی شده در شرکت‌های مورد تأئید دارای بیمه‌نامه و معاینه فنی هستند، افزود: مجوزهای صادر شده برای این خودروها بر اساس شرایط و ضوابط و بر مبنای هماهنگی‌های انجام شده با اماکن، پلیس راهور و آموزش و پرورش انجام شده است.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی بندرعباس تأکید کرد: همچنین نرخ‌های تعیین شده برای این شرکت‌ها مصوب شورای اسلامی شهر و به تأئید شورای ترافیک استان رسیده است.

اخلاقی یادآور شد: خواهشمندیم اولیاء برای حفظ امنیت و آسودگی خاطر، فقط از خودروهای مجوزدار تحت پوشش شرکت‌های سرویس مدارس استفاده نمایند.

اضافه می‌شود، اولیاء گرامی می‌توانند جهت نام‌نویسی سرویس مدارس، به شرکت‌های حمل و نقل دانش‌آموزی(طاها گستر امیر بندر، ماندگار خدمات هاشمی، تک ستاره آرامش گیلان، لیان گستر، غدیر هرمزگان، رعنا خدمات بندر، سریع خدمات سرریگ بندر، نقش پردازان فراز ساحل، شکوفه یاران خلیج فارس و شکوه پویا هرمزگان) تحت نظارت سازمان تاکسیرانی و مدیران مدارس مراجعه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز