روابط عمومی صدا وسیمای مرکز خلیج فارس:

مرحله نهایی مسابقه ABU Prizes با حضور "۲۳ نفر"

۱۳۹۴/۰۶/۱۸ - ۱۰:۴۹:۳۸
کد خبر: ۳۱۶۴۳۷
مرحله نهایی مسابقه  ABU Prizes با حضور ۲۳ نفر
مسوول روابط عمومی صدا وسیمای مرکز خلیج فارس از راه‌یابی برنامه رادیویی 23نفراز تولیدات صداوسیمای مرکزخلیج فارس به مرحله نهایی مسابقه رادیویی تلویزیونی ABU Prizes خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عبدالرسول حمیدی افزود: این برنامه دریک قسمت 34 دقیقه ای به تهیه کنندگی مهرنوش ایرانخواه و صدابرداری یوسف انتظاری با موضوع دفاع مقدس در رادیو خلیج فارس تهیه وتولید شده است .

وی ادامه داد: برنامه رادیویی 23 نفر داستان 23نوجوان رزمنده ایرانی است که دراوایل جنگ تحمیلی در عملیات بیت المقدس به اسارت دشمن در می آیند ورژیم بعثی عراق سعی دارد ازاین ماجرااستفاده تبلیغاتی کند وبه دروغ نشان دهد که با این نوجوانان خوش رفتاری می کند وقصد دارد که این 23نوجوان را به مدرسه وادامه تحصیل بفرستد وبا این کارسرپوشی برشکست های خوددرعملیات بیت المقدس گذاشته وذهن مردم رانسبت به این موضوع منحرف کند اما 23نوجوان رزمنده ازاین تصمیم باخبرمی شوند وبا مقاومت عجیب خود ازطریق اعتصاب غذاتوطئه رژیم بعثی رابا شکست مواجه می کنند.

مسابقه سالانه ABU Prizes میان تولیدات رادیویی و تلویزیونی رسانه های عضو اتحادیه رادیو تلویزیون های آسیا و اقیانوسیه در بخش های مختلف برگزار وبرگزیدگان نهایی همزمان با مجمع عمومی در آبان ماه اعلام می شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز