دکتر امین لو مشاور وزیر بهداشت :

دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان جزو بهترین های کشور در حوزه پژوهش و تحقیقات

۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۰۸:۰۱:۱۵
کد خبر: ۳۱۸۲۹۴
جلسه هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با حضور دکتر حسن امین لو مشاور وزیر بهداشت ، دکتر شکاری رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه در دفتر هیئت امنای وزارت بهداشت برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، در این جلسه پس از ارائه گزارش عملکرد توسط اعضای هیئت رئیسه دانشگاه دکتر امین لو مشاور وزیر بهداشت و دبیر مجامع، شوراها و هیئت های امنای دانشگاههای علوم پزشکی کشور ضمن اشاره به پیشرفت های دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در حوزه های مختلف از جمله بهداشت ، درمان ، آموزشی و پژوهش از زحمات دکتر شکاری رییس دانشگاه تقدیر کرد .

دکتر امین لو توسعه تحصیلات تکمیلی را یکی از اولویت های دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برشمرد و افزود : وزارت بهداشت این قول را به شما خواهد داد ، که همکاری لازم را با دانشگاه در این خصوص خواهد داشت  .

وی تصریح کرد : دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به عنوان دومین دانشگاه برتر از لحاظ تعداد شرکت های دانش بنیان شناخته شده است ؛ و در یکسال اخیر در حوزه مقالات و تحقیقات محصول محور رشد چشمگیری داشته است .

مشاور وزیر بهداشت اظهار کرد : دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در حوزه پژوهش و تحقیقات یکی از بهترین ها در کشور محسوب می شود و این امر نشان دهنده پیشرفت در روند پژوهش و به دنبال آن پیشرفت در آموزش و درمان می باشد .

دکتر امین لو ابراز کرد : صنایع باید ارتباط نزدیکتری با دانشگاه ، به خصوص در انجام تحقیقات مربوط به حوزه سلامت داشته باشند .

دبیر مجامع ، شوراها و هیئت های امنای دانشگاههای علوم پزشکی خاطر نشان کرد : در حوزه غذا و داروی هرمزگان با توجه به اینکه هرمزگان به عنوان سطح اول واردات کشور محسوب می شود و معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با کمبود نیروی تخصصی مواجه است این قول را به مسئولین دانشگاه خواهم داد که بزودی کمبود نیروی تخصصی در این حوزه از طرف سازمان غذا و داروی کشور تامین خواهد شد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز