دکتر جادری در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر:

لزوم تنظیم برنامه ای منسجم برای مقابله با مواد مخدر در هرمزگان

۱۳۹۴/۰۶/۲۶ - ۰۷:۰۴:۴۲
کد خبر: ۳۱۹۶۸۵
لزوم تنظیم برنامه ای منسجم برای مقابله با مواد مخدر در هرمزگان
استاندار هرمزگان گفت: باید برنامه ای منسجم در جهت مقابله با مواد مخدر در هرمزگان را تنظیم کنیم و تا به راهکارهای مناسب برای مقابله میدانی با این پدیده دست پیدا کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر جاسم جادری در پنجمین نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان با تاکید بر لزوم تداوم عملیات های مقابله با سرباندهای قاچاق و توزیع کنندگان اصلی مواد مخدر، عنوان کرد: هدف اصلی ما باید انهدام باندهای اصلی قاچاق و توزیع مواد مخدر در استان هرمزگان باشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه در سال گذشته استان هرمزگان رتبه دوم مبارزه با مواد مخدر در کشور را به دست آورد و مورد تقدیر وزیر کشور قرار گرفت.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه سند جامع مقابله با ورود و عرضه مواد مخدر و روان گردان ها با محوریت نیروی انتظامی در سطح کشور در حال تدوین است، افزود: ما نیز باید برنامه ای منسجم در جهت مقابله با مواد مخدر در هرمزگان را تنظیم کنیم و تا به راهکارهای مناسب برای مقابله میدانی با این پدیده دست پیدا کنیم.

جادری با تاکید بر اینکه پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر در اولویت قرار دارد، اظهار داشت: در این راستا باید کارهای فرهنگی و اجتماعی برای مبارزه با مواد مخدر صورت گیرد نیازمند کار علمی و مطالعات اجتماعی و فرهنگی در این زمینه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: صدا و سیما نیز باید در این راستا برنامه های بیشتری تولید و پخش کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز