مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی مطرح کرد;

ضروریت توجه به جذب بازار خارج کشور

۱۳۹۴/۰۶/۲۷ - ۱۶:۲۹:۲۳
کد خبر: ۳۲۰۱۴۹
ضروریت توجه به جذب بازار خارج کشور
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با حضور در مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایوزایکو) در جلسه مشترک با مدیران شرکت بعنوان پیمانکاران شناورهای آلودگی نفتی بر ضرورت ایجاد سیستم قوی بازاریابی در منطقه، نزدیک شدن به تکنولوژی روز دنیا و کاهش زمان تحویل سفارشات تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمد سعید نژاد گفت: ساخت و تعمیرات در صنایع دریایی برای تامین نقدینگی باید علاوه بر تامین نیاز داخلی، سفارشات خارجی را نیز جذب کند.

وی اظهار داشت: با بومی سازی ساخت و تعمیرات انواع کشتی اقاینوس پیما، شناور و سکوی نفتی در ایزوایکو این مجتمع به مجموعه ای کم نظیر و بزرگ تبدیل شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: اعطای ابزارهای تشویقی و ارائه تعهد حقوقی و مالی به مشتریان صنایع دریایی می تواند به جذب بیشتر سفارشات کمک کند.

در ادامه "محمد سعید نژاد" مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی به همراه "ابراهیم ایدنی" مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، "هادی حق شناس" مشاور سازمان بنادر و دریانوردی و جمعی از معاونان بنادر و دریانوردی هرمزگان از امکانات مجتمع ایزوایکو بازدید کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز