همزمان با شهادت امام محمد باقر (ع)؛

آیین غبارروبی امامزاده سید مظفر (ع)

۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۷:۵۹:۴۱
کد خبر: ۳۲۱۵۴۳
آیین غبارروبی امامزاده سید مظفر (ع)
همزمان با سالروز شهادت هفتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام محمد باقر (ع) مراسم غباروبی در امامزاده سید مظفر (ع) انجام شد .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، به نقل از حجت الاسلام شهبازی معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف هرمزگان آمده است. همزمان با سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) مراسمی در امامزاده سید مظفر (ع) همراه با غبارروبی آن بقعه متبرکه انجام شد.

حجت الاسلام شهبازی گفت: دراین مراسم حجت الاسلام هاشمی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان طی سخنانی ضمن برشمردن فضایل اخلاقی و عمل آن حضرت گفت: یکی از شاگردان آن امام همام ابو بصیر بود. ایشان با وجود نابینا بودن از امام خواست تا در چشمانش نوری دمیده شود ولی امام در پاسخ به وی گفت ای ابو بصیر با باز شدن چشمان تو سوالات ریز و درشت در فردای قیامت آغاز می شود. آیا مصلحت می دانی یا خیر، ابو بصیر گفت: یابنرسوالله حاضرم این سختی نابینایی را تحمل کنم ولی پاسخ به سوالات و شرمندگی دربرابر اجدادت نداشته باشم.

معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف استان افزود: غبارروبی های متداول پس از شمارش وجوه نقد بحساب‌های مربوطه واریز تا نسبت به امورات مختلف عمرانی، جاری و مدیریتی توزیع و هزینه شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز