اعلام جدول اجرای نمایش های جشنواره تئاتر هرمزگان

۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۰۷:۰۵:۱۱
کد خبر: ۳۲۱۹۹۰
اعلام جدول اجرای نمایش های جشنواره تئاتر هرمزگان
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان: زمانبندی اجرای نمایش های بیست و هفتمین جشنواره تئاتر هرمزگان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علیرضا درویش نژاد ضمن تأکید بر اهمیت افزایش اجرای نمایش های راه یافته به بخش مسابقه گفت : شش نمایش مجوز ورود به بخش مسابقه جشنواره بیست و هفتم تئاتر هرمزگان را دریافت کرده اند و اجراها به گونه ای برنامه ریزی شده است که هر نمایش دوبار به روی صحنه برود.

وی افزود: مکان برگزاری جشنواره امسال پلاتو آفتاب واقع در مجتمع سید احمد خمینی(ره) می باشد که با توجه به فضای محدود و ظرفیت کم، هر نمایش دوبار به روی صحنه خواهد رفت.

دبیر بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان هرمزگان اظهار داشت: جشنواره 6 الی 9 مهرماه برگزار می شود و در روز اول دوشنبه ششم مهرماه نمایش " بادی لنگویچ" به نویسندگی و کارگردانی جعفر قاسمی و ایوب رحیمی از میناب ساعت 9:30 و 11:30 و نمایش " رنجترانه های سیما" به نویسندگی و کارگردانی علیرضا داوری از بندرعباس 17 و 19 به روی صحنه خواهند رفت.

در روز دوم جشنواره هفتم مهرماه ، نمایش های " بن بست سعادت آباد" به نویسندگی و کارگردانی رضا جوشعار از بندرعباس ساعت 9:30 و 11:30 و نمایش " من آنجا نیستم" به نویسندگی و کارگردانی مهدی میر باقری و رضا غریب زاده دریایی از بندرعباس اجرا خواهند داشت.

هشتم مهرماه نیز نمایش های " کی گفت آری، کی گفت نه" به نویسندگی و کارگردانی مهران محمود زاده دهبارزی از شهرستان جاسک ساعت 9:30 و 11:30 و نمایش "آواز پریشانی" به نویسندگی و کارگردانی جعفر مؤیدی و علی رحیمی نیز ساعت 17 و 19 به اجرا در خواهد آمد.

گفتنی است: اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان هرمزگان، چهارشنبه 9 مهرماه ساعت 19:30 در فرهنگسرای طوبی برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز