فرمانده پایگاه مقاومت شهید رجایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان:

گرامیداشت یاد ۱۵ شهید حوزه دریایی و بندری هرمزگان

۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۰۷:۱۹:۱۰
کد خبر: ۳۲۱۹۹۶
گرامیداشت یاد ۱۵ شهید حوزه دریایی و بندری هرمزگان
فرمانده پایگاه مقاومت شهید رجایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از برپایی یک نمایشگاه عکس در بزرگترین بندر تجاری کشور همزمان با نخستین روز از هفته گرامیداشت دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، "محمود صابری" طی اظهاراتی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را گرامیداشت و اظهار کرد: این هفته فرصتی است تا با یادآوری رشادت های رزمندگان و حماسه آفرینان دفاع مقدس، خاطرات نسل دیروز را با نسل امروز پیوند دهیم و فداکاری های قهرمانانی را پاس بداریم که با نثار خون خود برای آرامش کنونی جامعه تلاش کردند.

وی تعداد شهدای حوزه دریایی و بندری استان هرمزگان را 15 نفر اعلام کرد و گفت: این شهداء عمدتا روی شناورهای یدک کش، کاروان کشتی ها را به سمت بنادر جنوبی همراهی می کردند که به دلیل اصابت موشک، شناور آن ها غرق و به شهادت رسیدند.

صابری ضمن بیان این مطلب که طی عملیات های مذکور ملوان، موتوریست، سرراهنما و حتی آشپز شناورها به درجه شهادت نائل شدند، افزود: علاوه بر این، شهیدانی هم بودند که در قالب نیروهای مردمی و بسیجی درعملیات های مختلف شرکت داشتند.

فرمانده پایگاه مقاومت شهید رجایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان خاطر نشان کرد: امسال نیز همچون سال های گذشته، نمایشگاه عکس و حجم و پوستر به منظور پاسداشت حماسه آفرینی‌های رزمندگان اسلام در ساختمان مرکزی این اداره کل واقع در مجتمع بندر شهید رجایی برپا شده که مزین به تمثال شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز