مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس:

تهیه شناسنامه فنی و بانک اطلاعاتی تقاطع‌های شهر بندرعباس

۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۰۷:۵۹:۰۹
کد خبر: ۳۲۲۰۰۷
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس از تهیه شناسنامه فنی و بانک اطلاعاتی تقاطع‌ها با هدف ساماندهی و تدوین سامانه مدیریت تقاطع‌ها خبر داد و گفت: مهمترین هدف از شناسامه فنی و بانک اطلاعاتی تقاطع‌های همسطح شهری ارائه مبانی فنی، قراردادن اطلاعات در اختیار متخصصین و بعنوان محوری مناسب برای هماهنگی بیشتر میان سایر دستگاه‌های زیربط است.

به گزارش خبرگزاری برنا در بندرعباس، محمدرضا کهوری در این ارتباط گفت: سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس در راستای بهبود خدمات و تسهیلات حمل و نقل و ترافیک شهری و به منظور جلوگیری از ایجاد گره‌های ترافیکی در تقاطع‌های همسطح، اقدام به نصب تابلو با کد شناسایی در محل جهت رفع سریع مشکلات تقاطع  مانند خاموشی چراغها، معکوس شمار و.... نموده است.

وی ادامه داد: از آنجایی که عوامل متعدد می‌تواند در عملکرد مناسب تقاطع‌ها سهیم باشد، ایجاد کد شناسایی برای اعلام خرابی توسط شهروندان می‌تواند جهت جلوگیری از گره‌های ترافیکی و تصادفات نقش مهمی را ایفا کند.

کهوری بیان کرد: شناشنامه‌دار شدن تقاطع‌ها باعث رفع خرابی در کوتاهترین زمان، ارتقاء کیفیت در تقاطع‌های هم‌سطح شهری و همچنین افزایش ایمنی و ظرفیت شبکه ارتباطی شهر بندرعباس می‌شود.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس گفت: چنانچه در یک تقاطع برخورد خودرو با پایه‌های چراغ راهنمایی اتفاق بیفتد، باعث اختلال در سیستم برق تقاطع می‌شود، به همین دلیل شهروندان می‌توانند بوسیله کدهای شناسایی که در تقاطع‌ها نصب شده با سامانه 1837 تماس برقرار نمایند تا در کوتاه‌ترین زمان جهت رفع مشکل و بر طرف نمودن گره های ترافیکی از سوی عوامل فنی و اجرایی سازمان اقدام لازم صورت گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز