مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو بندر عباس خبر داد:

امضای تفاهم نامه بین حوزه علمیه و آموزش وپرورش ناحیه دو بندرعباس

۱۳۹۴/۰۷/۰۸ - ۰۷:۵۷:۵۳
کد خبر: ۳۲۴۵۳۶
امضای تفاهم نامه بین حوزه علمیه و آموزش وپرورش ناحیه دو بندرعباس
مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو بندر عباس گفت: تفاهم نامه ای بین حوزه علمیه و آموزش و پرورش منعقد شد، بر اساس این تفاهم نامه، طلاب و مبلغان در مدارس برای برپایی نماز و پاسخ به شبهات حضور می یابند.

به گزارش خبرگزاری برنا در بندرعباس، تفاهم نامه حوزه علمیه و آموزش و پرورش پیرامون روند ساماندهی و جذب ائمه جماعات برای مدارس در دفتر معاونت تبلیغ حوزه های علمیه استان هرمزگان با حضور معاونت تبلیغ حوزه های علمیه استان، مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو، رییس اداره قرآن وعترت آموزش وپرورش استان، معاونت پرورشی و تربیت بدنی، روحانیون و کارشناسان نماز، قرآن و عترت ناحیه دو برگزار شد.

سید هادی حسینی ضمن تقدیر وتشکر از تعامل بسیار خوب حوزه علمیه با آموزش وپرورش در سال تحصیلی گذشته افزود: امروزه دشمن هدفش سست کردن پایه های اعتقادی خانواده هاست، ازاین رو می طلبد که ارتباط بین آموزش وپرورش وحوزه های علمیه بیش ازپیش باشد.

غیبی معاونت پرورشی و تربیت بدنی، هدف از برگزاری جلسه را بررسی و شناخت ظرفیت ها و فرصت های متقابل حوزه علمیه و آموزش و پرورش و تعامل هر چه بیشتر دو نهاد برای رسیدن به هدف مورد نظر دانست.

درادامه حاج آقامحمد حسینی کارشناس قرآن نماز وعترت مدیریت گزارشی از برنامه های اجراء شده در سال گذشته، موفقیت های بدست آمده، نقاط قوت وضعف ارائه دادند وابراز امیداوری نمودند که امسال بتوانیم در بیشتر مدارس نماز جماعت بر پا نماییم.

حاج آقا موسایی معاونت تبلیغ حوزه های علمیه استان ضمن تقدیر از فعالیتهای آموزش وپرورش ناحیه دو، خاطرنشان کرد از لوازم تربیت دینی شروع و برنامه ریزی آن در سنین نوجوانی است، چرا که شخصیت و تفکر فرزندان در این سنین شکل می گیرد.

وی ازآمادگی حوزه های علمیه سراسر استان برای اعزام مبلغ و امام جماعت به مدارس خبر داد.

در پایان تفاهمنامه همکاری حوزه علمیه بندر عباس و آموزش وپرورش ناحیه دو به امضاء مسئولین رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز