مدیرکل بنیاد مسکن هرمزگان در نشست خبری:

اتمام طرح مطالعاتی ۱۲۷۷ روستا تا پایان امسال

۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۱:۰۶:۵۹
کد خبر: ۳۲۷۱۶۲
اتمام طرح مطالعاتی ۱۲۷۷ روستا تا پایان امسال
مدیرکل بنیاد مسکن هرمزگان گفت: طرح مطالعاتی ۱۲۷۷ روستا تا پایان سال جاری به اتمام می رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، حامد ذاکری ظهر سه شنبه در نشست مطبوعاتی که به مناسبت روز روستا در سالن جلسات اداره کل بنیاد مسکن برگزار شد، با بیان اینکه هزار و ۷۳۰ آبادی در استان هرمزگان وجود دارد، بیان داشت: استان هرمزگان در اتمام طرح های مطالعاتی هادی روستایی جزو سه استان عقب افتاده از اجرای طرح است.

یک‌هزار و ۲۷۷ روستا بالای ۲۰ خانوار جمعیت داریم که باید تا پایان برنامه پنجم توسعه طرح های مطالعاتی هادی آنها به اتمام برسد.

ذاکری اظهارداشت: مطالعات طرح هادی ۷۹۷ روستا به اتمام رسیده و برای اتمام روستاهای باقی مانده اعتباری معادل ۵۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است. مراحل عقد قرار داد با مشاور و نقشه کشی روستاها به اتمام رسیده است.

وی در مورد طرح های عملیاتی و عمرانی طرح هادی در روستاهای استان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در ۴۲۱ روستای بالای ۲۰ خانوار استان هرمزگان عملیات اجرایی طرح هادی اجرا یا در حال اجراست و ۱۱ روستا با اعتباری بالغ بر ۵۲ میلیارد ریال در روز روستا مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیرکل بنیاد مسکن هرمزگان، از ابتدای فعالیت فعالیت بنیاد مسکن در هرمزگان ۶۲ هزار و ۶۲۴ فقره سند روستایی صادر شده است.

ذاکری عنوان کرد: در پروژه مسکن روستایی تاکنون ۶۸ هزار و ۱۴۶ نفر برای دریافت تسهیلات ارزان قیمت ۱۵۰ میلیون ریالی معرفی شده است که از این تعداد ۵۸ هزار نفر عقد قرارداد و تسهیلات گرفته‌اند و ۵۰ هزار و ۲۰۰ نفر موفق به اخذ پایان کار شده‌اند.

وی در مورد مسکن مهر روستایی و شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر بیان داشت: از ۱۲ هزار و ۴۰۰ واحد سهمیه تعیین شده ۱۵ هزار و ۳۹۸ نفر عقد قرارداد کردند که ۱۲ هزار و ۲۰۵ نفر پایان کار دریافت کرده‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز